کارمند سابق دایس: Battlefield 2042 هیچ شانسی برای موفقیت نداشت

کارمند سابق دایس: Battlefield 2042 هیچ شانسی برای موفقیت نداشت

بازی Battlefield 2042 ساخته استودیو DICE این روزها با تغییراتی در طراحی نقشه، مدیریت جوخه، بازگشت کلاس‌ها و موارد دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

با این حال در زمان عرضه بسیار ضعیف عمل کرد و با بیش از ۲۶ هزار نقد منفی در استیم روبرو شد. در کنار ویژگی‌های حذف شده و تصمیم‌های مشکوک طراحی، باگ‌های متعدد، مشکلات سرورها و بالانس سلاح‌های بازی نیز وجود داشت.

در توییتی جدید، Joakim Bodin، مهندس نرم‌افزار ارشد سابق DICE که اکنون در اپیک گیمز به عنوان یک مهندس ارشد بک‌اند کار می‌کند، فاش کرد که بازی «هیچ‌وقت شانس زیادی» برای عالی بودن در زمان عرضه نداشت.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Spaceبررسی بازی Dead Space

او گفت:

این بازی نسخه‌های زیادی داشت و ضرب الاجل هم هیچوقت باعث تغییر چندانی نشد، بنابراین هرگز شانس زیادی برای عالی بودن در زمان عرضه نداشت. من مفتخرم که سخت تلاش کردم تا این بازی دارای کراس پلی کامل، سیستم پیشرفت و (اغلب) داد و ستد باشد. سیستم‌های آنلاین آن برای عناوین آینده به خوبی استفاده خواهد شد.

گزارش‌های مربوط به مشکلات Battlefield 2042 کمی قبل از عرضه آغاز شد و تام هندرسون از Insider Gaming در مورد چگونگی شروع آن به عنوان یک بازی بتل رویال صحبت کرد. گفته شده که مدیریت به اندازه کافی به پروژه متعهد نبوده و به تیم خلاقیت دستور داده X، Y و Z را انجام دهد.

Battlefield 2042Battlefield 2042

الکترونیک آرتز از آن زمان رویکرد خود را برای توسعه سری Battlefield تغییر داده و چندین استودیو را انتخاب کرده و وینس زامپلا، مدیر عامل Respawn را به عنوان رئیس جدید فرنچایز انتخاب کرده است.

در حالی که هنوز هیچ بازی جدیدی معرفی نشده، Ridgeline Games (با سرپرستی یکی از خالقان هیلو، مارکوس لتو) در حال کار بر روی یک کمپین روایی جدید است. در حالی که استودیو Ripple Effect یک تجربه جدید بتلفیلد در دست ساخت دارد. در این بین، Battlefield Mobile نیز لغو شده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unboundبررسی بازی Need for Speed Unbound


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.