کارت گرافیک RTX 4070 SUPER HOF OC Lab با مشخصات شگفت‌انگیز معرفی شد

کارت گرافیک GeForce RTX 4070 SUPER HOF OC Lab در نسخه‌های Master X و Master معرفی شد. شرکت GALAX مجموعه Hall of Fam خود را به مجموعه SUPER اضافه خواهد کرد.
این شرکت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد سری‌های HOC OF Lab را با تمرکز روی کل مجموعه کارت گرافیک RTX 40 SUPER که شامل نسخه‌های RTX 4080S، RTX 4070TiS و RTX 4070S می‌شود، اصلاح کند. معرفی کارت گرافیک RTX 4070S در یک پلتفرم رسانه اجتماعی چینی انجام شد. شرکت GALAX معرفی دو مدل Master X و Master را تایید می‌کند.
از نظر مشخصات کارت گرافیک RTX 4070 SUPER باید گفت، این نسخه دارای چیپ گرافیکی AD104 350 با ۷۱۶۸ هسته CUDA است که نشان دهنده افزایش ۲۰ درصدی نسبت به مدل قبلی خود یعنی RTX 4070 است. این کارت گرافیک دارای حافظه ۱۲ گیگابایتی GDDR6 است که این ویژگی نسبت به نسخه غیر SUPER آن تغییری نکرده است.
بوست کلاک مرجع کمپانی انویدیا با فرکانس ۲۴۷۵ مگاهرتز یک پیکربندی استاندارد برای مدل‌هایی با قیمت پیشنهادی سازنده (MSRP) است. اما بسیاری از مدل‌های رده بالا با سرعت کلاک ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ مگاهرتز عرضه خواهند شد. کارت گرافیک HOF OC Lab متعلق به گروه دوم است.

مشخصات کارت گرافیک GeForce RTX 4070 SUPER HOF OC Lab

کارت گرافیک RTX 4070 SUPER از شرکت GALAX یکی از بالاترین کلاک‌ها را در بین تمام مدل‌های شناخته شده نسخه RTX 4070 SUPER با فرکانس ۲۶۸۵ مگاهرتز خواهد داشت که نسبت به مشخصات شرکت انویدیا ۲۱۱ مگاهرتز بهبود یافته است. این کلاک حتی ۳۰ مگاهرتز بالاتر از مدل کمپانی AORUS است که پیش‌تر در مورد آن صحبت کردیم و دارای حداکثر توان مصرفی ۳۵۰ وات است. شرکت GALAX تأیید کرده است که مدل پرچمدار RTX 4070 SUPER دارای ۲۵۰ وات TGP پیش‌فرض و حداکثر ۳۲۰ وات قابل تنظیم توسط کاربران است. این کارت گرافیک‌ها همچنین با آداپتور برق ۳x به ۱۶ پین به بازار عرضه می‌شوند (۲×۸ پین برای توان بالای ۳۰۰ وات کافی نیست).

کارت گرافیک سری HOF LC Lab Master با طراحی ۱۲+۳ فاز با بخش قدرت کنترل شده توسط تراشه XDPE10281 PWM، به بازار عرضه می‌شود. همچنین این کارت گرافیک ویژگی‌های بایوس دوگانه را با حالت عملکرد و بی‌صدا ارائه می‌کند، برای نسخه Master X این به معنای کلاک ۲۶۸۵ مگاهرتز است، در حالی که مشخصات نسخه Master Non X در حال حاضر تأیید نشده است.

این کارت گرافیک دارای یک طراحی سه شیاره جدید است که با رنگ سفید مشخص می‌شود، یک ویژگی که شرکت GALAX برای سری HOF خود به مدت چندین سال حفظ کرده است. شرکت GALAX نه تنها این طراحی سفید رنگ را بر روی پوشش خنک کننده آزمایش می‌کند، بلکه این رنگ همچنین روی PCB نیز قابل مشاهده است که هنوز یک منظره نسبتاً نادر است.

به گفته شرکت GALAX، قرار است به زودی سری RTX 4070 SUPER به بازار عرضه شود. ویترین رسمی همه مدل‌های HOF OC در انتظار است، با این وجود این شرکت هنوز وب سایت رسمی خود را با این کارت‌ گرافیک‌ها به روز نکرده است. با این حال، شرکت GALAX قبلاً تأیید کرده است که تمام نسخه‌های SUPER به سری جدید OC Lab Master به‌روزرسانی خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.