کاربران از وجود مشکلات گرافیکی در نسخه بتا بازی Diablo 4 می‌گویند

طبق گزارش‌های جدید، تعداد قابل‌توجهی از کاربران در زمان اجرای نسخه بتا بازی «دیابلو ۴» (Diablo 4) با مشکلات گرافیکی مواجه شده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «یورو گیمر» (Eurogamer)، شرکت «بلیزارد» (Blizzard) در حال بررسی گزارش‌های برخی از کاربران درباره وجود مشکلات گرافیکی در بازی Diablo 4 است. گزارش‌ها حول محور داغ‌شدن بیش از حد پردازنده‌های گرافیکی رایانه‌های شخصی کاربران در زمان اجرای نسخه بتا بازی مذکور می‌چرخد. یکی از خوانندگان وب‌سایت Eurogamer با نام jonzie23 هم در میان کاربرانی بوده که با ضعف سخت‌افزاری در اجرای بازی Diablo 4 مواجه شده است.

مشکلات گرافیکی نسخه بتا بازی Diablo 4

مشکلات گرافیکی نسخه بتا بازی Diablo 4 از زبان کاربران

برخی از کاربران می‌گویند تنها پس از اجرای بیست دقیقه از بازی Diablo 4، رایانه شخصی‌شان ناگهان خاموش می‌شود. از سوی دیگر، تعداد کثیری از کاربران از داغ‌شدن بیش از حد پردازنده‌های گرافیکی در حین انجام بازی مزبور خبر می‌دهند، موردی که پس از خارج شدن از منوی بازی رفع می‌شود. چند تن از دیگر کاربران هم از افت فریم نسخه بتا بازی Diablo 4 گله‌مند هستند. شرکت «بلیزارد» در بیانیه خود در وب‌سایت Battle.net اعلام می‌کند این مشکلات در حال برطرف‌شدن هستند:

تیم فنی Diablo 4 گزارش‌های مربوط به مشکلات گرافیکی ذکر شده در این تاپیک و سایر انجمن‌های آنلاین را بررسی کرده است. این تیم در حال همکاری نزدیک با Nvidia برای شناسایی پیکربندی‌های سخت‌افزاری آسیب‌دیده و جمع‌آوری هرچه بیشتر نقاط داده برای کمک به تحقیقات است.

«بلیزارد» همچنین دو راهکار برای رفع اجرای این بازی روی برخی از کارت گرافیک‌ها به کاربران ارائه کرده است:

  • یک چرخه کامل برق (AC OFF->AC ON) انجام دهید و ببینید آیا پردازنده گرافیکی در ویندوز قابل شناسایی است یا خیر.
  • اگر پردازنده گرافیکی در ویندوز یافت می شود، یک درایور تمیز نصب کنید.

نسخه بتا بازی Diablo 4 از ساعت ۴ صبح امروز به وقت بریتانیا برای کاربران فعال شد. شرکت «بلیزارد» پیش از شروع نسخه بتا اعلام کرد ممکن است به علت ازدحام اولیه، کاربران در اجرای این عنوان با کمی مشکل مواجه شوند. نسخه بتای بازی Diablo 4 در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد محدودیت‌های انگیزشی برای انجام بازی و کناره‌گیری‌های دوره‌ای کارکنان به دلیل تلاش‌های اتحادیه‌ها برای مقابله با شرایط کاری ناعادلانه راه‌اندازی می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.