کاترین اوهارا به تیم بازیگری فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

طبق جدیدترین گزارش، «کاترین اوهارا» (Catherine O’Hara)، بازیگر سریال کمدی Schitt’s Creek و فیلم Beetlejuice به تیم بازیگری فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) پیوست.

خبر حضور «کاترین اوهارا» در فصل دوم سریال The Last of Us کمی قبل‌تر در قالب شایعه پخش شده بود. این بازیگر در هفته گذشته برای صحبت پیرامون فیلم اکشن کمدی Argylle در برنامه Watch What Happened Live حضور یافت و سپس یکی از تماشاگران جویای نقش‌آفرینی او در سریال TLOU شد. اوهارا با تایید اینکه در حال مذاکره با شبکه کابلی HBO است، با تعجب پرسید: «شما این چیزها را کجا می‌دانید؟»

حضور کاترین اوهارا در سریال The Last of Us؛ رویارویی با تیم بازیگری بزرگ در فصل دوم!

در طی ماه گذشته، تیم بازیگری فصل دوم بزرگ و بزرگ‌تر شده و اکنون مشخص شد کیتلین دیور (در نقش ابی)، یانگ مازینو (در نقش جسی) و ایزابلا مرسد (در نقش دینا) با شبکه HBO و استودیو توسعه‌دهنده «ناتی داگ» (Naughty Dog) وارد همکاری شده‌اند.

کاترین اوهارا در سریال The Last of Us

نقش‌آفرینی کاترین اوهارا در سریال Schitt’s Creek توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد. البته نباید غافل شد که او قبلاً در دو قسمت اول سری «تنها در خانه» (Home Alone) و Best in Show حضور داشته است. گفتنی است «اوهارا» در فیلم شناخته‌شده Beetlejuice به کارگردان «تیم برتون» (Tim Burton) نیز حضور داشت و قرار است در دنباله آن هم به ایفای نقش بپردازد.

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us در کشور کانادا شروع شده است و فصل دوم آن در تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۲۵ از شبکه کابلی HBO پخش می‌شود. شایان ذکر است «مایک مایلود» (Mike Mylod)، کارگردان فیلم «منوی غذا» (The Menu) و سریال موفق «وراثت» (Succession) به تیم کارگردانی این سریال ملحق شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.