چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی را باز کنیم؟

232345 6539081b011b4c82326252f5

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را باز کنیم؟

برای فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی، می توانید از کلید Child Lock استفاده کنید. این دکمه را به مدت سه الی پنج ثانیه نگه‌دارید تا قفل کودک فعال شود. برای غیرفعال کردن این گزینه، کافی است همین کلید را به مدت چندثانیه نگه‌دارید. در لباسشویی‌های جدید ال جی که بدون تسمه هستند نیز باید از کلید Prewash/ Child Lock استفاده و آن را سه تا پنج ثانیه نگه‌دارید.

اگر ماشین لباسشویی شما دکمه Child Lock ندارد، دکمه‌های temp و options را هم‌زمان چندثانیه نگه‌دارید. در برخی از مدل‌ها هم علامت کلید بین دکمه‌های wash و rinse وجود دارد؛ در‌چنین حالتی این دو دکمه را به مدت سه الی پنج ثانیه باهم نگه‌دارید تا قفل کودک فعال شود.

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی مایدیا را باز کنیم؟

باز و بسته کردن قفل کودک ماشین لباسشویی مایدیا کمی متفاوت است. وقتی این آپشن فعال است، روی صفحه نمایش عکس کلید نشان داده می‌شود. زمانی‌که قفل کودک در لباسشویی‌های میدیا فعال است، کد خطایی روی صفحه‌نمایش ظاهر نمی‌شود، پس اگر متوجه کد خطا شدید بدانید که ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است. به‌طور مثال، زمانی‌که کد F23 نشان داده می‌شود، هیچ یک از برنامه‌ها و کلیدها کار نمی کنند.

نکته: دقت کنید که مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی میدیا دستورالعمل‌های متفاوتی دارند. در بعضی مدل‌ها باید دکمه استارت را به مدت پنج ثانیه نگه‌دارید تا قفل غیر فعال شود. اگر قفل باز نشد، دکمه RPM را فشار دهید و ۹ ثانیه نگه‌دارید؛ هرگز دکمه‌های اضافی را فشار ندهید. در برخی از مدل‌ها هم باید دکمه استارت را ۹ ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید، در ادامه دکمه‌های RPM و FINISHED IN را برای غیرفعال کردن قفل کودک فشار دهید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.