چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟

یکی از جنبه‌های جذاب Resident Evil 4 Remake سیستم رتبه‌بندی آن است که از B شروع و به +S ختم می‌شود. کسب رتبه‌های S و +S کار آسانی نیست و مهارت نسبتا بالایی می‌طلبد، البته ضروری است اصول آن را نیز بدانید. با توجه به اینکه مدت زمانی که صرف اتمام بازی می‌کنید بر رتبه شما اثرگذار است، برای کسب رتبه‌های S و +S در Resident Evil 4 Remake بایستی نکاتی را رعایت کنید که در این مقاله از ویجیاتو به آن‌ها پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید.

سیستم رتبه‌بندی در Resident Evil 4 Remake


چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟ - ویجیاتوچگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟ - ویجیاتو

وقتی برای اولین بار Resident Evil 4 Remake را تمام می‌کنید، معمولا به رتبه‌ای بهتر از B دست نخواهید یافت و البته انتظاری جز این کمی نامعقول است. رتبه B به آسانی و با هر درجه دشواری حاصل می‌شود و سپس وقتی بازی به اتمام رسید، گزینه +New Game در اختیارتان قرار خواهد گرفت که به شما اجازه می‌دهد بازی را از نو آغاز کنید و البته در این شروع مجدد، به هر آن‌چه قبلا بدست آورده‌اید دسترسی خواهید داشت. این بار کسب رتبه‌های بالاتر به عملکرد خودتان بستگی دارد که بازی را چگونه و در چه مدت زمانی به اتمام رسانید و در انتها اگر بهتر از دفعه اول عمل کرده باشید (و البته الزاماتی را نیز رعایت کرده باشید) به رتبه‌های A و سپس S و نهایتا +S دست خواهید یافت.

جدول زیر را مشاهده کنید تا بدانید شرایط هر رتبه از چه قرار است:

رتبه درجه دشواری زمان مجاز برای اتمام بازی محدودیت تعداد سیوها سایر الزامات
A Assisted ۱۵ ساعت ندارد ندارد
A Standard ۱۲ ساعت ندارد ندارد
A Hardcore ۱۰ ساعت ندارد ندارد
A Professional ۷ ساعت ندارد ندارد
S Assisted ۴ ساعت ندارد ندارد
S Standard ۵ ساعت ندارد ندارد
S Hardcore ۵ و نیم ساعت ندارد ندارد
S Professional ۵ و نیم ساعت ندارد ندارد
+S Assisted ۴ ساعت ندارد بدون حالت +New Game
+S Standard ۵ ساعت ندارد بدون حالت +New Game
+S Hardcore ۵ و نیم ساعت ندارد بدون حالت +New Game
+S Professional ۵ و نیم ساعت حداکثر ۱۵ دفعه بدون حالت +New Game و بدون ذخیره خودکار

نکاتی که بایستی بدانید


چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟ - ویجیاتوچگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟ - ویجیاتو

توجه کنید اگر قصد دارید به رتبه +S دست یابید، طبق جدول بالا نمی‌توانید از حالت +New Game بازی را آغاز نمایید؛ به عبارتی سلاح‌هایی که در اختیار خواهید داشت همان‌هایی هستند که هرکسی بازی را برای اولین بار با آن‌ها شروع می‌کند و البته آیتم‌هایی را که آنلاک کرده‌اید از این قاعده مستثنی هستند و همراهتان خواهند بود. بنابراین سلاح جدیدی نخواهید داشت اما اگر سلاحتان را قبلا ارتقاء داده باشید، زحماتتان به فنا نمی‌رود.

اگر درجه دشواری را روی Professional تنظیم کرده باشید، طبق جدول بالا بازی بطور خودکار ذخیره نمی‌شود و حداکثر می‌توانید ۱۵ بار بازی را خودتان ذخیره نمایید. بنابراین هر دفعه که بمیرید، بازی به نزدیک‌ترین ماشین تحریر که بازی را با آن ذخیره کرده‌اید بازمی‌گردد. البته زمان بین آخرین ذخیره‌ای که کرده‌اید تا لحظه مرگتان لحاظ خواهد شد اما در درجه دشواری Hardcore اینگونه نیست و اگر بمیرید و به نزدیکترین ماشین تحریر بازگردید، زمان نیز به عقب بازخواهد گشت. خوشبختانه در درجه دشواری Hardcore محدودیتی برای تعداد ذخیره‌ها تعریف نشده است.

آیتم‌های ضروری برای کسب رتبه +S


چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟ - ویجیاتوچگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟ - ویجیاتو

همان‌طور که قبلا گفتیم، آیتم‌هایی را که آنلاک کرده‌اید از دست نخواهید داد پس توصیه می‌کنیم پیش از شروع مجدد بازی به قصد کسب رتبه +S ابتدا زره مخصوص اشلی را آنلاک کنید. این زره اشلی را تا حد زیادی از صدمات مصون می‌دارد و سبب می‌شود به جای این که مدام مراقب او باشید، روی چیزهای مهم‌تری تمرکز کنید و سرعت بازی خود را بالاتر ببرید.

به یاد داشته باشید، آیتم‌های قابل خریداری نیازمند CP هستند پس موجودی CP خود را حتی‌الامکان برای خریداری چیزهایی که اساسا تاثیری روی گیم‌پلی ندارند خرج نکنید.

خوشبختانه سلاح‌های زیر جزء آیتم‌های Bonus محسوب می‌شوند و اگر یکبار آن‌ها را آنلاک کنید، برای رتبه +S به آن‌ها دسترسی و البته نیاز مبرمی خواهید داشت:

  • Primal Knife که یک چاقوی نشکن است
  • Hand Cannon (مگنوم)
  • Chicago Sweeper (مسلسل ساب‌ماشین)
  • و زره اشلی که قبلا به آن اشاره کردیم

هم‌چنین می‌توانید از این لینک با بهترین سلاح‌های Resident Evil 4 Remake آشنا شوید.

ضمنا در آخرین باس‌فایت مقابل Lord Saddler اگر خمپاره‌انداز داشته باشید، با چالش جدی مواجه نمی‌شوید. Rocket Launcher البته فاقد شلیک‌های نامحدود است و عملا سلاحی یکبار مصرف به شمار می‌رود اما بسیار کارآمد است و توصیه می‌کنیم حتما اقدام به خریداری آن نمایید چون سبب صرفه‌جویی در زمان لازم برای لت و پاره کردن لرد سدلر و متعاقبا شانس بیشتر برای کسب رتبه +S خواهد شد.

آیا نکته دیگری را برای کسب رتبه بهتر در Resident Evil 4 Remake مد نظر دارید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.