چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟

آیا نگران این هستید که روزی هوش مصنوعی دنیا را به چنگ آورد و نسل بشر را نابود کند؟ از این می‌ترسید که هوشواره‌ها شغل شما را اشغال کنند و از کار بی‌کار شوید؟ پس به سراغ بازی Red Dead Redemption 2 بروید و پیش از این اتفاقات جلوی گسترش هوش مصنوعی را در غرب وحشی ساخت راکستار بگیرید!

<!–

–>


گام نخست: سری مأموریت‌های A Bright Bouncing Boy را انجام دهید

برای از بین بردن یک هوش مصنوعی در بازی Red Dead Redemption 2 ابتدا باید تا چپتر چهارم بازی پیش بروید. به طور دقیق‌تر، مرحله‌ی نخست چپتر چهارم با نام The Joys of Civilization که توسط داچ ون در لیند در شهر سنت دنی (Saint Denis) به بازیکن محول می‌شود را انجام دهید تا گشت و گذار در این شهر دوباره به طور کامل آزاد شود.

پس از انجام The Joys of Civilization، در طول روز یک مأموریت Stranger در کنار دریاچه‌ای در جنوب غرب سنت دنی پدیدار می‌شود. این نخستین بخش از سری مأموریت‌های A Bright Bouncing Boy به شمار می‌آید.

خود مأموریت ساده و سرراست است و از بازیکن خواسته می‌شود تا یک قایق موتوری کنترل از راه دور را در این دریاچه امتحان کند. پس از به پایان رسیدن بخش نخست A Bright Bouncing Boy، مارکو دراگیچ از بازیکن دعوت می‌کند که در آزمایشگاهش به او سر بزند.

بخش دوم سری مأموریت‌های A Bright Bouncing Boy را می‌توانید پس از گذشت دو، سه روز از زمان درون بازی آغاز کنید. ولی توجه کنید که این بخش مأموریت باید در طول شب انجام شود. در طول شب می‌توانید علامت بخش دوم A Bright Bouncing Boy را در شمال شرقی‌ترین نقطه‌ی نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 ببینید.

این بخش از A Bright Bouncing Boy نیز ساده محسوب می‌شود. بازیکنان باید در آزمایشگاه دراگیچ به او در انجام یک آزمایش کمک کنند. در پایان این مأموریت با هوشواره‌ای که در RDR2 دیده می‌شود رو به رو خواهید شد؛ یکی از اختراعات مارکو دراگیچ.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟میوه ممنوعه!
تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟

گام دوم: دوباره به آزمایشگاه مارکو دراگیچ سر بزنید

چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟ - ویجیاتوچگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟ - ویجیاتو

با این که سری مأموریت‌های A Bright Bouncing Boy به طور رسمی شامل دو بخش پیشین می‌شود ولی ماجرای مارکو دراگیچ و رباتش در Red Dead Redemption 2 با همان دو مأموریت به پایان نمی‌رسید.

اگر پس از گذشت چند روز از زمان بازی دوباره به آزمایشگاه دراگیج سربزنید به سرنوشت او پی خواهید برد. او در حوضی از خون در کف آزمایشگاهش بی‌جان افتاده است. خبری از رباتش نیز نیست.

واپسین ورود به آزمایشگاه

این برخورد واپسین باری خواهد بود که می‌توانید وارد آزمایشگاه مارکو دراگیچ شوید. در صورت بیرون رفتن دیگر امکان بازگشت دوباره به آزمایشگاه را نخواهید داشت. پس به خوبی در آزمایشگاه گشت و گذار کنید تا چیزی از زیر دستتان در نرود.

با جست و جو در آزمایشگاه به برخی آیتم‌ها و موارد برخواهید خورد. در بین آن‌ها می‌توان به نقشه‌ها و برنامه‌های دراگیچ اشاره کرد که شامل تکه کاغذی‌ست که نشان می‌دهد این دانشمند و مخترع دست کم در دوره‌ای قصد داشت تا با استفاده از ارتشی از ربات‌های دارای هوش مصنوعی دنیا را به چنگ آورد!

ولی از همه‌چیز مهم‌تر که شما را به هدفتان در نابود کردن یک هوش مصنوعی در Red Dead Redemption 2 می‌رساند، یک فانوس الکتریکی‌ست. همان طور که از نامش آشکار است، این فانوس همانند فانوس ساده‌ی درون بازی عمل می‌کند و تنها تفاوتش خاستگاه نیرویش به شمار می‌آید.

ولی اگر کمی بیش‌تر ریزبینی به خرج دهید، می‌فهمید که این فانوس در یک راستا به رنگ قرمز درمی‌آید. برای این که این رنگ قرمز را به راحتی ببینید یا باید نور فانوس را متمرکز کنید یا از حالت اول شخص بازی بهره ببرید. این فانوس الکتریکی کلید نابود کردن هوش مصنوعی RDR2 محسوب می‌شود.


مطلب پیشنهادی:هفت تیرکش‌های برتر سینما: با بهترین فیلم های وسترن چارلز برانسون آشنا شویدنگاهی به آثار وسترنِ نماد مردانگی در هالیوود
هفت تیرکش‌های برتر سینما: با بهترین فیلم های وسترن چارلز برانسون آشنا شویدهفت تیرکش‌های برتر سینما: با بهترین فیلم های وسترن چارلز برانسون آشنا شوید

گام سوم: پیدا کردن هوش مصنوعی در Red Dead Redemption 2

مکان هوش مصنوعی در بازی Red Dead Redemption 2 (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)مکان هوش مصنوعی در بازی Red Dead Redemption 2 (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)
مکان پایانی هوش مصنوعی در بازی Red Dead Redemption 2 (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)

شاید تا کنون حدس زده باشید که این فانوس الکتریکی چگونه در پیدا کردن هوشواره‌ی RDR2 به شما کمک خواهد کرد. با دنبال کردن راستایی که رنگ چراغ قرمز می‌شود، شما می‌توانید به هوش مصنوعی حاضر در Red Dead Redemption 2 برسید. اما خبر بدی برایتان داریم!

اگر از همان جایی که فانوس الکتریکی را به دست آوردید به سمت راستای قرمز رنگش حرکت کنید، یک مسیر کم و بیش طولانی را باید بپیمایید. اگر دوست دارید این کار را کنید مشکلی نیست ولی اگر نیاز به راهنمایی دارید تا تندتر به هدف خود برسید باید گفت که بهتر است خودتان را به محله‌ی خالی از سکنه و برفی کولتر (Colter) واقع در منطقه‌ی گریزلیز غربی (Grizzlies West) از ایالات آمبارینو (Ambarino) برسانید.

در این جا، در صورت استفاده از فانوس الکتریکی متوجه می‌شوید که راستای قرمز رنگ آن شما را به سمت قله‌ی یکی از کوه‌های منطقه می‌کشاند. از دامنه‌ی جنوبی این کوه می‌توانید استفاده کنید تا به نوک آن برسید. رسیدن به نوک کوه از این روش می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد اما شدنی‌ست.

چگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟ - ویجیاتوچگونه در Red Dead Redemption 2 یک هوش مصنوعی را نابود کنیم؟ - ویجیاتو

در نوک کوه و با پیگیری راستای قرمز رنگ فانوس الکتریکی به ربات نیرو گرفته از هوشواره‌ی RDR2 دست پیدا خواهید کرد. با دقت کردن می‌فهمید که او به آرامی و مداوم با خودش واژه‌ی بابا (Papa) را به زبان می‌آورد. حال این انتخاب شماست که آیا می‌خواهید این ربات را از بین ببرید یا بگذارید یکی از نخستین نمونه‌های هوش مصنوعی در دنیای Red Dead Redemption 2 زنده (!) بماند.

پرسش‌های فراگیر درباره‌ی هوش مصنوعی Red Dead Redemption 2

چگونه یک هوش مصنوعی در Red Dead Redemption 2 وجود دارد؟

با این که شاید کمی دور از انتظار به نظر برسد ولی در بازی RDR2 گونه‌ای از نخستین شکل‌های هوشواره به شکل یک ربات دیده می‌شود.

از چه زمانی می‌توان هوشواره‌ی RDR2 را در بازی پیدا کرد؟

برای این که شکار هوش مصنوعی در Red Dead Redemption 2 را آغاز کنید دست کم باید تا انجام نخستین مأموریت چپتر چهارم بازی با نام The Joys of Civilization شکیبا باشید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.