چگونه در Red Dead Redemption 2 با دالتون‌ها رو به رو شویم؟

در دنیای واقعی، برادران دالتون از قانون‌گریزان و مجرمان غرب وحشی بودند. فرانچایز لوک خوش‌شانس نیز با الهام از برادران دالتون دنیای حقیقی، شخصیت‌های شروری را در دنیای خود به وجود آورد که هم به مشهور شدن خود دالتون‌ها کمک کرد و هم این شخصیت‌ها به قدری محبوب شدند که عناوین اختصاصی خود را نیز به دست آوردند. از طرف دیگر، در ساخته‌های راکستار نیز همیشه شاهد انواع اشاره‌ها و ایستراگ‌ها هستیم. به این ترتیب، شاید برایتان جالب باشد که بدانید دالتون ها را نیز می‌توانید به گونه‌ای در بازی Red Dead Redemption 2 بیابید.


پیش از این که در مورد برادران دالتون در RDR2 بگوییم، باید به این نکته توجه کنید که راکستار دقیقاً خود دالتون‌ها را در ساخته‌اش قرار نداده است. در واقع در Red Dead Redemption 2 می‌توان با شخصیت‌هایی برخورد کرد که شباهت زیادی با برادران و مامان دالتون فرانچایز لاکی لوک دارند.

از مهم‌ترین تفاوت‌های این شخصیت‌ها با دالتون‌های معروف این است که نام آن‌ها تغییر کرده است. به این ترتیب در RDR2 با «دالتون‌ها» طرف نیستیم، بلکه «واتسون‌ها» در دنیای بازی وجود دارند. همچنین نام کوچک این برادران نیز الایجا، ایثن، ادگار و ازرا است که نه شباهتی با دالتون‌های واقعی دارند و نه دالتون‌های لوک خوش‌شانس. البته مامان دالتون در این جا تنها تبدیل به مامان واتسون شده است. تفاوت بزرگ دیگر بین دالتون‌های لاکی لوک و واتسون‌های Red Dead Redemption 2، وجود نداشتن تفاوت قدی پرآوازه‌ی آن‌هاست.

مکان کلبه‌ی واتسون‌ها در RDR2

برای دست یابی به کلبه‌ی واتسون (Watson’s Cabin)، باید به منطقه‌ای در شمال غرب ایستگاه والاس (Wallace Station) بروید. به طور دقیق‌تر این ایستگاه و کلبه‌ی واتسون‌ها در ایالت الیزابت غربی (West Elizabeth) و در منطقه‌ی بزرگ دره (Big Valley) قرار دارند. در پایان یکی از مسیرهای انحرافی جاده‌ی شمال رود نهر کوچک (Little Creek River) این کلبه که در کنارش یک مرغدانی نیز دیده می‌شود را پیدا خواهید کرد.

برخورد با واتسون‌ها

به طور کلی تا سه بار می‌توان با واتسون‌ها در بخش تک‌نفره‌ی Red Dead Redemption 2 برخورد کرد. با این حال، برای رقم خوردن هر سه برخورد نیاز است تا در هیچ کدام از برخوردها مامان واتسون را از بین نبرید.

برخورد نخست

عکس یادگاری خانواده‌ی واتسونعکس یادگاری خانواده‌ی واتسون
عکس یادگاری خانواده‌ی واتسون

اگر برای بار نخست به این خانه سر بزنید و وارد آن شوید، مامان واتسون را می‌بینید که در همان نگاه اول شما را به یاد مامان دالتون لوک خوش‌شانس می‌اندازد. یک پیرزن که همانند یک رئیس رفتار می‌کند و کم و بیش بد دهن است. مامان واتسون در کلبه‌اش در حال بافت خواهد بود که هنگام ورود بازیکن، او را با یکی از همکاران پسرانش اشتباه خواهد گرفت.

در این برخورد می‌توانید به بخش پشتی کلبه‌ی واتسون‌ها بروید و در زیرزمین آن شاتگان نیمه-اتوماتیک (Semi-Automatic Shotgun) را به دست آورید. اگر از وسایل خانه چیزی در برابر مامان واتسون بردارید، با شاتگان از کلبه بیرون بروید، زمان زیادی را در کلبه بمانید یا به هر دلیل دیگری این شخصیت را خشمگین کند، او با بیرون رفتن از خانه و سوار شدن روی خر خود خبر می‌دهد که به دنبال پسرانش می‌رود.

فرقی نمی‌کند بگذارید برود یا دست و پای مامان واتسون را ببندید، تا هنگامی که او را نکشید باز هم با این شخصیت برخورد خواهید داشت. البته یادتان نرود که حالا یک کلبه در اختیار دارید که می‌توانید با خیال راحت کاملاً خالی‌اش کنید.

برخورد دوم

آرتور مورگان «خوش‌شانس» در برابر ۳ (از ۴) برادر واتسونآرتور مورگان «خوش‌شانس» در برابر ۳ (از ۴) برادر واتسون
آرتور مورگان «خوش‌شانس» در برابر ۳ (از ۴) برادر واتسون

اگر در دنیای بازی چند روز از این کلبه دور باشید و دوباره به آن سر بزنید، با فرض این که مامان واتسون را زنده گذاشتید، این بار پیش از ورود به سازه صدای بحث این شخصیت با چهار پسر خود را خواهید شنید.

در صورتی که این بار وارد خانه شوید، چهار برادر واتسون به سمت شما یورش می‌آورند. حالا انتخاب شماست که آن‌ها را از بین ببرید یا فرار کنید. در صورتی که برادران واتسون را بکشید، ممکن است مامان واتسون نیز به شما حمله کند. ترجیحاً دست و پایش را ببندید تا برخورد سوم را نیز تجربه کنید.

باید یادآوری کرد که حالا دوباره یک کلبه در اختیارتان قرار گرفته که باز هم پر از وسایل شده است و حتی چند آیتم تازه نیز در آن خواهید یافت.

برخورد سوم

جنازه‌ی گندیده‌ی مامان واتسونجنازه‌ی گندیده‌ی مامان واتسون
جنازه‌ی گندیده‌ی مامان واتسون

در سومین برخورد با کلبه‌ی واتسون و پس از گذشت چند روز از زمان بازی، این بار با یک کلبه‌ی سوت و کور طرف خواهید بود. در صورتی که وارد کلبه شوید و به سمت تخت خواب بروید، جنازه‌ی گندیده‌ی مامان واتسون را پیدا می‌کنید.

دقیق نمی‌توان گفت که دلیل مرگ مامان واتسون چه بوده است؛ غم از دست دادن پسرانش، بیماری، یا نداشتن منبع درآمد پس از کشته شدن فرزندانش. تنها می‌توان داروهایی را در کنار بستر مرگ او دید. همچنین باز هم این خانه پر شده از وسایلی که می‌توان آن‌ها را برای خود برداشت.

برخورد با آرتور مورگان یا جان مارستون؟

با هر کدام از دو شخصیت آرتور مورگان یا جان مارستون می‌توان همه‌ی این برخوردها را تجربه کرد. البته به شرط این که اگر با آرتور به سراغ کلبه‌ی واتسون رفتید، همه‌ی برخوردهای دیگر را نیز با خود او انجام دهید.

اگر حتی نخستین برخورد را با آرتور داشته باشید و دیگر هیچگاه در نقش مورگان به کلبه‌ی واتسون سر نزنید، در صورتی که هنگام کنترل جان مارستون به کلبه بازگردید، تنها سناریویی شبیه به برخورد سوم را خواهید دید.

پرسش‌های فراگیر درباره‌ی دالتون‌ها در RDR2

آیا برادران دالتون در Red Dead Redemption 2 حضور دارند؟

راکستار از شخصیت دالتون‌های فرانچایز لوک خوش‌شانس به شکل یک اشاره و ایستراگ در عنوان RDR2 استفاده کرده است.

چگونه می‌توان با دالتون‌ها در RDR2 برخورد کرد؟

دالتون‌ها که در بازی Red Dead Redemption 2 با نام «واتسون‌ها» شناخته می‌شوند، در یکی از Home Robberyهای بازی قابل برخورد هستند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.