چگونه در ویندوز ۱۰ به وای فای وصل شویم؟

windows 10 wallpaper 653cc5c7011b4c8232625a00

فرض کنید بعد از راه‌اندازی مودم ADSL و شبکه وایرلس خانگی خودتان با یک سیستم، می‌خواهید ازطریق دستگاهی دیگر، برای مثال لپ تاپ، به شبکه وای‌فای وصل شوید. جدای از اینکه فرایند اتصال لپ‌تاپ به وای‌فای در سیستم‌عامل‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد، ممکن است در یک سیستم‌عامل بتوان چندین روش برای وصل شدن به وای‌فای پیدا کرد.

اتصال لپ‌تاپ به اینترنت ازطریق کابل که پیچدگی خاصی ندارد و فقط کافی است کابل شبکه را از مودمی که راه‌اندازی کرده‌اید به لپ‌تاپ وصل کنید و سیستم‌عامل در حالت معمول بدون مشکل به شبکه وصل می‌شود و دسترسی به اینترنت فراهم می‌شود؛ اما فرایند اتصال لپ‌تاپ به شبکه وایرلس روش‌های مختلفی دارد که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم و این پرسش پاسخ دهیم که چگونه لپ تاپ را به وای فای وصل کنیم؟ مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

اتصال لپ‌تاپ به وای‌فای در ویندوز ۱۰

اتصال لپ‌تاپ به وای‌فای در ویندوز ۱۰ و ۱۱ تفاوت زیادی ندارد و فقظ از نظر ظاهری فرق می‌کند. هرچند این تفاوت جزئی ممکن است برای کاربران مبتدی که علاقه‌ای‌ هم به استفاده از فناوری ندارند کلافه‌کننده باشد؛ اما در کل روند یکسانی را باید پیش ببرید. در ادامه روش اتصال لپ‌تاپ به وای‌فای در ویندوز ۱۰ را دنبال می‌کنیم.

مرحله اول: از گزینه‌های گوشه سمت راست نوار وظیفه در پایین روی آیکون شبکه (Network) بزنید تا گزینه‌های آن به‌نمایش درآید. دقت کنید که اگر حالت هواپیمای ویندوز روشن باشد دسترسی به هیچ شبکه‌ای نخواهید داشت.

بنابراین، از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید و سپس روی Wi-Fi بزنید تا وای‌فای روشن شود و فهرست شبکه‌های اطراف برای شما نمایش داده شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.