چهارمین رویداد استان‌آپ در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

فراخوان برگزاری چهارمین رویداد استانی «دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند» و تامین مالی جمعی منتشر شد.

چهارمین رویداد «استان‌آپ» به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه بر روی طرح‌های استارت‌آپی این حوزه، به همت صندوق نوآوری در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.  

در این رویداد استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر ویژه این استان، شناسایی و به سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی می‌شوند.

این رویداد ویژه فعالان و صاحبان ایده و استارت‌آپ خواهد بود و با هدف توانمندسازی تیم‌های فناور و نوآور استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود. 

توسعه و حمایت از کسب و کارها و ایده‌های نوآورانه از دیگر اهداف این رویداد است. 

مهلت ثبت‌نام در این رویداد ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود و زمان برگزاری رویداد نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. متقاضیان برای شرکت در این رویداد و ارائه طرح‌های خود می‌توانند به نشانی inif.ir/web/guest/demoday1 مراجعه کنند. 

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به‌ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری»، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

نوشته چهارمین رویداد استان‌آپ در آذربایجان غربی برگزار می‌شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.