چطور مشکل موقعیت مکانی اسنپ و تپسی در آیفون را برطرف کنیم؟

snapp application 63c7bcfdec192cab95aadef1

مرحله اول: برنامه تنظیمات (Settings) را اجرا کنید.

مرحله دوم: صفحه را به‌سمت بالا بکشید تا به گزینه Privacy برسید و روی آن بزنید.

مرحله سوم: در ردیف اول Location Services را مشاهده می‌کنید روی آن بزنید.

مرحله چهارم: اگر در حالت Location Services غیرفعال قرار دارد با لمس دکمه‌ی مقابل، آن را در حالت فعال قرار دهید. دقت کنید که برای راه‌اندازی اولیه لازم است به اینترنت نیز متصل باشید.

مرحله پنجم: صفحه را بالا بکشید تا مرورگر Safari را بین برنامه‌ها پیدا کنید. روی آن لمس کنید و مجوز دسترسی به موقعیت مکانی را برای آن روی حالت While Using the App قرار دهید.

مرحله ششم: گزینه موقعیت مکانی دقیق را با انتخاب گزینه Precise Location فعال کنید.

این قابلیت به‌منظور افزایش امنیت کاربران و دردسترس قرار نگرفتن موقعیت مکانی دقیق طراحی شده است. درواقع، به‌صورت پیش‌فرض موقعیت مکانی گوشی در محدوده‌ای خاص نشان داده می‌شود که با فعال کردن Precise Location به‌صورت دستی این اجازه را به دستگاه می‌دهید تا موقعیت مکانی دقیق شما را مخابره کند.

۲. به‌روزرسانی iOS به جدیدترین نسخه

برای بسیاری از کاربران تازه‌کار قدرتی که پشت به‌روزرسانی سیستم‌عامل در رفع بسیاری از مشکلات وجود دارد، باورکردنی نیست، به‌ این فهرست باید راه‌اندازی مجدد و ری‌استارت‌کردن دستگاه را نیز اضافه کرد. برای رفع مشکل لوکیشن اسنپ در آیفون با توجه به اینکه اپلیکیشن آن در اپ‌استور وجود ندارد و بسیاری از کاربران آیفون از نسخه تحت‌وب آن استفاده می‌کنند، نیازی به به‌روزرسانی خود برنامه نخواهند داشت.

اما به‌روزرسانی سیستم‌عامل موضوعی است که می‌تواند به‌راحتی مشکل موقعیت مکانی برنامه اسنپ را در آیفون حل کند. برای بررسی به‌روزرسانی iOS مراحل زیر را در برنامه Settings طی کنید. پیش‌ از هر چیز اتصال به اینترنت را بررسی کنید که فعال باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.