چرا ساخت بازی Batman Beyond ایده جذابی به نظر می‌رسد؟

در حال حاضر هیچ خبری از اینکه یک بازی Batman Beyond ساخته شود وجود ندارد، اما فیلم Batman Beyond که کنسل هم شده می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای سری بتمن در نسل فعلی ویدیوگیم باشد. این ایده اگر اجرایی شود قطعا جدای از سری آرکام خواهد بود که بین طرفداران بسیار محبوب است و این تفاوت می‌تواند جذاب باشد.

<!–

–>

یوکی دیمرز، یکی از طراحان تولید و تهیه‌کنندگان سری انیمیشنی Spider Man: Spider-Verse اخیرا تجربه‌اش را در مورد فیلم Batman Beyond که قرار بود ساخته شود به اشتراک گذاشت. اطلاعات کلی این اثر به طور کامل رونمایی نشد، اما دیمرز چند کانسپت آرت از لباس نمادین بتمن در این سری و گاتهامی که به سبک انیمیشن‌های Spider-Verse طراحی شده بود به اشتراک گذاشت. وقتی دیمرز این آثار را به اشتراک گذاشت نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کرد و به نظر این اثر پتانسیل زیادی در خود داشت، اما کمپانی برادران وارنر و DC خیلی راحت این ایده را رد کردند.

Batman Beyond با سبک هنری اسپایدر ورس

Batman Beyond VS Spider ManBatman Beyond VS Spider Man

قطعا ساخت یک داستان از بتمن بدون بروس وین پشت نقاب ابرقهرمان ریسک بسیار بالایی دارد، اما Batman Beyond از پس این کار به خوبی بر می‌آید. تری مک‌گینیس (Terry McGinnis) بتمنی بود که در سریال Batman Beyond معرفی شد. در عصر جدیدی از جامعه و تکنولوژی، رابطه بتمن با قهرمانان و شرورها ادامه داشت و لباس شیک و نمادین بتمن در آینده، المان‌های اصلی این مجموعه بودند.

مشخصا بازی Batman Beyond می‌تواند فرمول بازی‌های بتمن راکستدی را دنبال کند و تمرکزش بر آن سبک گیم‌پلی باشد، اما طراحی گاتهام و شرورها و ابرقهرمانان به سبک اسپایدر ورس می‌تواند پتانسیل اصلی این مجموعه را شکوفا کند. بازی Batman Beyond باید جهشی بزرگ از عناوین قبلی باشد همانند سریالش که از Batman: The Animated Series متمایز بود و کانسپت آرت‌های رنگارنگ و خاصی که دیمرز به اشتراک گذاشت بهترین راه برای رسیدن به این امر هستند.

فرصت‌های بیشتر با ارائه یک سبک خاص و متفاوت

Batman Beyond Unique StyleBatman Beyond Unique Style

ساخت یک بازی با سبک طراحی‌های بصری اسپایدر ورس چندین سود مختلف برای خود به همراه دارد که صرفا به جلوه‌های بصری پر زرق و برق و به یاد ماندنی محدود نمی‌شود. خیلی از بهترین بازی‌های بتمن ‌طراحی‌های متفاوت گیم‌پلی، صحنه‌سازی و طراحی‌ مراحل جذابی ارائه می‌دادند و چنین سبک تجربه‌ای با آرت استایلی مشابه کانسپت‌های فیلم Batman Beyond به جذابیت بازی کمک می‌کند.

برای مثال توهم‌هایی که Scarecrow در سه‌گانه آرکام ایجاد می‌کرد به چندین روش مختلف در ساختار Beyond می‌تواند پیاده‌سازی شود و جلوه بصری خاصی را بسازد. اکتشاف در شهری علمی تخیلی که از کمیک‌ها الهام‌گیری کرده می‌تواند جذاب‌تر شود. همچنین ساختار بالا به پایین نیز داشته باشد که همراه ناسازگاری‌های منطقی و قابل قبول باشد. این تغییرات برای جداسازی این بازی از سری آرکام که ساختاری استوار داشت منطقی به نظر می‌رسد.

محبوبیت طولانی مدت سری آرکام که باعث شد عنوانی مثل Suicide Squad: Kill The Justice League ساخته شود، مدرکی بر این است بازیکنان و طرفداران برای دیدن دوباره شوالیه تاریکی در قالب ویدیوگیم عطش بسیاری دارند. از طرفی یک بازی بتمن جدید که جو، آهنگ و جلوه‌های بصری سری آرکام را داشته باشد حتی اگر داستانی الهام‌ گرفته از Batman Beyond باشد کمی تکراری می‌شود. از این رو تزریق جلوه‌های بصری‌ای که از اسپایدر ورس الهام گرفته شده و شخصیتی منحصر به فرد داشته باشد در نهایت اثر جذابی خواهد بود.

خب دوستان نظر شما چیست؟ به نظر شما یک بازی از انیمیشن Batman Beyond ایده خوب و جذابی برای یک ویدیوگیم از بتمن است؟ به نظر شما دیگر چه آثاری از بتمن و دنیای DC هستند که لایق ساخت ویدیوگیم جدیدی از خود هستند. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.   

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.