چرا جارو‌برقی در حین کار کردن خاموش می‌شود؟

4444444 64ffbaf3c52f30497f36ef6d

۸. خرابی برد جاروبرقی

در جاروبرقی‌های نسل جدید تمام فرمان‌ها از طریق برد به سایر قطعات داخلی ارسال می‌شود. به‌همین‌ دلیل اگر برد دچار اختلال و خرابی شود، سایر بخش‌ها با مشکل مواجه خواهند شد؛ لذا می‌توان خرابی برد را یکی از دلایل مهم خاموش‌شدن جاروبرقی در نظر گرفت که رفع آن در تخصص تعمیرکاران است.

۹. خاموش‌شدن به علت تنظیمات اشتباه

اگر جاروبرقی تنظیمات تایمر دارد، به‌محض خاموش‌ شدن دستگاه بهتر است آن را بررسی کنید که اشتباهی در آن رخ ندهد. اشتباه در تنظیمات تایمر باعث می‌شود جاروبرقی به‌طور ناگهانی خاموش شود و البته به‌راحتی می‌توان این مشکل را با تنظیم مجدد حل کرد.

۱۱- خراب‌شدن دکمه خاموش و روشن

با گذشت زمان و طولانی‌ شدن عمر جاروبرقی و وارد شدن ضربه‌های سنگین به بدنه، ممکن است دکمه‌های خاموش‌ و‌ روشن آسیب ببینند. اگر جاروبرقی در حین کار خاموش می‌شود، بررسی کنید که آیا دکمه‌ها سالم هستند یا خیر.

ایراد دوشاخه یا پریز برق منزل می‌تواند علت بروز این مشکل باشد. همچنین نیم‌سوز شدن موتور یا سوختن آن از دیگر دلایلی به حساب می‌آید که به خاموش‌ شدن جاروبرقی در حین کار منجر می‌شود. در این مواقع بهترین گزینه برای تعمیر موتور دستگاه تماس با تعمیرکاران معتبر است.

جمع‌بندی

در این مقاله دلایل خاموش‌ شدن جاروبرقی و روش‌های برطرف کردن آن را با هم بررسی کردیم. با‌ توجه به اینکه ساختمان و سازوکار جاروبرقی‌های تولیدشده توسط برندهای مختلف، بسیار شبیه به همدیگر است؛ می‌توانید از نکات و روش‌های گفته‌شده برای انواع جاروبرقی‌ها استفاده کنید. اگر خودتان قادر به عیب‌یابی و حل مشکل جاروبرقی خود نیستید حتماً از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید تا از آسیب رسیدن بیشتر به جاروبرقی، جلوگیری کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.