چاد استاهلسکی اطلاعات جالبی در رابطه با دنباله جان ویک و نقش‌آفرینی کیانو ریوز به اشتراک گذاشت

چاد استاهلسکی اطلاعات جالبی در رابطه با دنباله جان ویک و نقش‌آفرینی کیانو ریوز به اشتراک گذاشت

چاد استاهلسکی؛ کارگردان مجموعه فیلم‌های جان ویک طی مصاحبه‌ اخیرش در رابطه با فیلم John Wick 5 (جان ویک ۵) و نقش‌آفرینی کیانو ریوز در آن سخن به میان آورد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیمنقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم

پس از به اتمام رسیدن سری فیلم‌های جان ویک با چهارمین قسمت از این مجموعه که در اوایل سال جاری میلادی اکران شد، هنوز مشخص نیست که آیا قسمت پنجم این مجموعه با برگشت کیانو ریوز در دست ساخت است یا خیر. از آنجایی هم که این سری فیلم اکشن حسابی در جلب رضایت منتقدان و طرفداران موفق بوده، بسیاری آرزوی بازگشت قاتل حرفه‌ایِ این روزهای سینما را در سر می‌پرورانند.

حال در مصاحبه‌ی اخیر استاهلسکی با پادکست Happy Sad Confused به میزبانی جاش هوروویتز (Josh Horowitz) او از احساس ریوز برای بازگشت در فیلم جان ویک ۵ توضیحاتی ارائه می‌دهد. استاهلسکی با تاکید بر این مساله که از ساخت فیلم‌های جان ویک چه احساس خوبی دارد، تایید می‌کند که او و ریوز فقط منتظر یک ایده درست و حسابی برای فیلم پنجم این مجموعه هستند. او همچنین از این می‌گوید که قبلا تعدادی ایده برای دنباله این سری داشته اما آن ایده‌ها به یک داستانِ پشتیبان قوی نیاز داشته‌اند!

آره، کیانو و من (درمورد فیلم جان ویک ۵) با هم صحبت کرده‌ایم. اگر همین الآن از او (کیانو ریوز) بپرسید آیا در فیلم جان ویک ۵ بازی می‌کنی؟ او بلافاصله پاسخ می‌دهد بله اما بعد کمی فکر می‌کند و می‌گوید: «خب موضوعش چیه؟ من هیچ ایده‌ای ندارم.» همین. باور کنید اینطور نیست که همین امروز از این قضیه سر در بیاوریم. ببینید ما تا مدت کوتاهی پروژه‌های دیگرمان را پیش می‌بریم ولی اگر موقع رانندگی یا وقتی سگم را به پیاده‌روی برده بودم، ایده‌ای به ذهنم رسید در کسری از ثانیه با کیانو تماس می‌گیرم و راجع به آن صحبت می‌کنیم.

چاد استاهلسکی؛ کارگردان فیلم‌های جان ویک

دنباله جان ویکدنباله جان ویک

با توجه به فروش و موفقیت‌های فیلم جان ویک ۴، از منظر مالی و لحاظ بودجه، دنباله این اثر خیلی سریع و بی‌درنگ توسط استودیوی لاینزگیت چراغ سبز خواهد گرفت. با این حال زمانی که از منظر پیش‌برد و ادامه‌ی داستان به این قضیه نگاه می‌کنیم نمی‌توان هیچ تضمینی برای ساخت یک دنباله معرکه (با توجه به پایان بسیارخوب و رضایت‌بخش John Wick 4) در نظر داشت.

با این وجود، از طرفی می‌دانیم که هر فیلم جان ویک به نسبت قسمت قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته و پا را فراتر نهاده است. به همین دلیل احتمال موفقیت جان ویک ۵ به کارگردانی استاهلسکی به هیچ عنوان دور از ذهن نیست.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


گیمزکام ۲۰۲۳ ؛ چرا نتفلیکس تو گیمزکام هست؟

احتمالا بازی جدیدی از Astro Bot در دست توسعه باشد - ویجیاتواحتمالا بازی جدیدی از Astro Bot در دست توسعه باشد - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب روی تصویر کلیک کنید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.