پیکسل ۸ پرو از آزمون مقاومت، روسفید بیرون آمد [تماشا کنید]

girl hodling pixel 8 pro phone 651db26c357ee5d088dc692c

کانال یوتیوب JerryRigEverything که آزمون‌ خش‌پذیری صفحه‌نمایش، فریم و دوربین‌ و همچنین تاب‌آوری در برابر خم شدن را روی گوشی‌های مختلف انجام می‌دهد، این‌بار سراغ گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو رفته است.

زک نلسون، مدیر کانال JerryRigEverything، در ابتدای ویدیو به پشتیبانی هفت ساله‌ی گوگل از به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی سری پیکسل ۸ اشاره می‌کند و می‌گوید: «امیدوارم سخت‌افزار گوشی ارزش این میزان پشتیبانی را داشته باشد.»

در آزمون خش‌پذیری صفحه‌نمایش گوشی پیکسل ۸ پرو، می‌بینیم که نسبت‌به نمایشگر مجهزبه سرامیک شیلد گوشی آیفون، خراش‌های بیشتری روی آن می‌افتد؛ اما می‌تواند با سایر گوشی‌های پرچم‌دار با نمایشگر گوریلا گلس رقابت کند. البته حتی خراش‌های سطح ۶ و ۷ نیز جلوی عملکرد صفحه‌ی لمسی گوشی را نگرفتند. نلسون محل حسگر اثر انگشت را خراشیده کرد اما باز هم توانست با استفاده از آن قفل گوشی را باز کند.

فریم پیکسل ۸ پرو از جنس آلومینیوم بازیافتی و کاملا خش‌پذیر است. دکمه‌های کناری نیز به‌راحتی از فریم جدا شدند.

به‌ یاد داریم که چه اتفاقی برای شیشه‌ی پشتی گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس در آزمون خم شدن نلسون افتاد. از طرفی، پیکسل ۷ پرو نیز نتوانست نمره‌ی قابل قبولی کسب کند؛ زیرا نوار آنتن در لبه‌ی کناری دستگاه شکسته شد. اما این آزمون برای پیکسل ۸ پرو نتیجه‌ی دیگری داشت.

شیشه‌ی پشتی گوشی پیکسل ۸ پرو در برابر فشار دست‌های نلسون مقاومت کرد و کاملاً سالم ماند. یوتیوبر مشاهده کرد که نوارهای آنتن نیز دچار هیچ مشکلی نشدند. بااین‌حساب می‌توان نتیجه گرفت که گوگل راه‌حل خاصی برای این موضوع داشته است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.