پیکاپ آمیگ توسط اهورا خودرو وارد ایران شد [+تصاویر تست فنی]

شرکت اهورا خودرو پیکاپ آمیگ را وارد بازار ایران کرد. البته این شرکت قصد دارد پیکاپ فیس‌لیفت شده آمیگ را به‌صورت مونتاژی وارد بازار کشور کند.

خودرو پیکاپ آمیگ دو دیفرانسیل که نسخه فیس‌لیفت شده پیکاپ چینی ترالورد است توسط شرکت اهورا خودرو به‌روش مونتاژی وارد بازار کشور خواهد شد. البته آمیگ در بازار ایران رقبای بسیار قدرتمندی خواهند داشت و اگر بخواهد سهمی در بازار ایران داشته باشد، باید پرقدرت عمل کند. از رقبای این خودروی آفرودی می‌توان‌به مکث کلوت، دیار L7 پلاس، KMC T8، فوتون تونلند G7 و غیره اشاره کرد. برای اطلاع از مشخصات کامل پیکاپ اهورا خودرو ادامه مطلب را دنبال کنید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: واردات زوتی T300 توسط پارس خودرو تایید شد [+مشخصات و قیمت احتمالی در ایران]

پیکاپ آمیگ وارد بازار ایران شد

به گزارش تکراتو به نقل از اسب‌بخار، آمیگ نسخه‌ای فیس‌لیفت و با کمی تغییرات پیکاپ ترالورد (یا همان ۱۹۸۶) کمپانی ZX چین است که نمونه‌های اولیه آن در راه ایران هستند و اهورا خودرو می‌خواهد تا این خودروی دو دیفرانسیل را به‌صورت مونتاژی به بازار عرضه کند.

پیکاپ آمیگ وارد بازار ایران شد

پیکاپ آمیگ وارد بازار ایران شد

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ آمیگ اهورا خودرو

پیکاپ آمیگ اهورا خودرو قرار است تا با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi به بازار ایران بیاید و ۲۲۸ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده این پیکاپ چینی از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی ZF است و توان را به چهار چرخ خودرو انتقال می‌دهد. این خودرو قرار است تا با امکانات مختلفی از جمله کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، نمایشگر لمسی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… به بازار بیاید.

این پیکاپ چینی به امکاناتی همچون کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، نمایشگر لمسی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… به بازار بیاید.

پیکاپ آمیگ وارد بازار ایران شد

پیکاپ آمیگ وارد بازار ایران شد

پیکاپ آمیگ از نظر ابعاد و اندازه با محصولات چون مکث کلوت، دیار L7 پلاس، KMC T8، فوتون تونلند G7 و… برابر است و در بسیاری از بخش‌های فنی و شاسی، شباهت زیادی را با آن‌ها دارد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که چه زمانی اهورا صنعت به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند و رونمایی رسمی از این پیکاپ جدید را به‌صورت رسمی انجام می‌دهد؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وارد کردن خودرو پیکاپ آمیگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.