پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT

براساس پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT حدود سال ۲۱۴۰ این امر خاتمه یافته و سپس هیچ پاداشی برای استخراج‌کنندگان بیت کوین ارائه نمی‌شود.

اعطای پاداش‌های بلاک یکی از روش‌های تشویق استخراج‌کنندگان بیت‌کوین بوده که بعد از انجام موفق عملیات ماینینگ یک بلوک، به ماینرها داده می‌شود، هم‌اکنون ۶.۲۵ بیت کوین پاداش این فرآیند است. با این وجود با هر چرخه هاوینگ (halving)، پاداش بلوک به میزان ۵۰٪ کاهش خواهد یافت. به عنوان نمونه، پس از هاوینگ در سال ۲۰۲۴، ماینرها جهت استخراج موفقیت‌آمیز یک بلوک، تقریباً در حدود ۳.۱۲۵ بیت کوین به دست خواهند آورد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

از طرفی پس از اتمام روند اعطای پاداش ماینینگ طبق پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT ماینرها صرفاً از طریق کارمزد تراکنش‌های شبکه بیت کوین پاداش دریافت می‌کنند. همچنین علاوه‌بر اتکا به کارمزد تراکنش، استخراج‌کنندگان به علت افزایش رقابت باید اقدامات لازم برای توسعه تجهیزات خود را نیز انجام دهند. در بین احتمالات گوناگون، به باور ChatGPT ماینرها احتمالاً گزینه‌های جایگزین ارزهای دیجیتال را جهت دستیابی به فرصت‌های استخراج سودآور مورد بررسی قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: افزونه ChatGPT سولانا معرفی شد؛ انجام تمام مبادلات رمزارزی با چت‌بات هوشمند

پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT

لازم به ذکر است که بیت کوین یک توکن غیرتورمی بوده و عرضه آن برای همیشه ثابت باقی خواهد ماند. به همین جهت، ChatGPT نیز اعتقاد دارد که امکان ثبت عملکردی همچون طلا را به عنوان یک ذخیره ارزش دارد. طبق پیش‌بینی هوش مصنوعی ChatGPT قیمت بیت کوین احتمالاً تا سال ۲۱۰۰ به ۱ میلیارد دلار و تا سال ۲۱۴۰ به ۱۰ میلیارد دلار دست پیدا کند.

پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT

پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT

افزون بر این، براساس گمانه‌زنی‌های این چت‌بات سال ۲۱۴۰ درواقع سال پایان تورم بیت کوین بوده و نیز با کمبود دارایی انطباق پیدا خواهد کرد. بنابراین، با افزایش تقاضا و کمبود آشکار دارایی، قیمت آن به مقادیر نجومی و عجیبی خواهد رسید.

مؤسسات مختلف همچون Ark Invest نیز طی پیش‌بینی‌های خود تا سال ۲۰۳۰، قیمت بیت کوین را ۱ میلیون دلار تخمین می‌زنند و پس از آن احتمالاً قیمت بیت کوین از ۱ میلیارد دلار هم بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیش بینی آینده استخراج بیت کوین توسط ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.