پیست جدید بازی Forza Motorsport معرفی شد

پیست جدید بازی Forza Motorsport معرفی شد

در زمان عرضه، Forza Motorsport در مجموع دارای ۲۰ پیست خواهد بود و اگرچه ۱۵ مورد از آن‌ها برای طرفداران این سری آشنا خواهد بود (مانند Road America)، اما ۵ پیست کاملا جدید خواهند بود. یکی از این موارد اخیرا در جریان استریم ماهانه فورتزا معرفی شد.

<!–

–>

این پیست که Grand Oak Raceway نام دارد، ترکیبی از چندین مسیر مستقیم است که باعث افزایش سرعت می‌شود و چندین پیچ که بازیکنان را در پیچ‌ها به چالش می‌کشد. این پیست در مجموع دارای هفت پیچ در مسافت ۳.۷۳ کیلومتری خواهد بود.

Forza MotorsportForza Motorsport


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideاکشن چندنفره با چاشنی فانتزی فضایی!
بررسی بازی Warhammer 40K: Darktideبررسی بازی Warhammer 40K: Darktide

یک تریلر جدید مسیر را در عمل به نمایش می‌گذارد و محیط‌های پس‌زمینه جالب آن را در حالی که یک Formula Mazda در زیر باران زیر آسمان ابری می‌راند، نشان می‌دهد. آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

به تازگی اعلام شد که Forza Motorsport از سه ویژگی محبوب این سری پشتیبانی نخواهد کرد. طبق گفته‌های استودیو Turn 10، این بازی شامل حالت چندنفره اسپلیت اسکرین، قابلیت مسابقه با هوش مصنوعی در حالت‌های چند نفره آنلاین و حالت Spectator نخواهد بود.

Forza Motorsport در ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. این یکی از تقریبا ۴۰ بازی خواهد بود که در اواخر ماه آگوست در غرفه مایکروسافت در گیمزکام به نمایش گذاشته خواهد شد، اگرچه قابل بازی کردن نخواهد بود.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


نکاتی که باید درمورد ایسوس روگ الای بدونید

استودیو People Can Fly روی یک بازی واقعیت مجازی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو People Can Fly روی یک بازی واقعیت مجازی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.