پیج ایکس باکس بازی Hollow Knight: Silksong دروغ ۱۳ نبود

پیج ایکس باکس بازی Hollow Knight: Silksong دروغ ۱۳ نبود

هالو نایت سیلک سانگ (Hollow Knight: Silksong) در سال‌های گذشته همیشه یک موضوع داغ برای دروغ ۱۳ (۱ آپریل) بوده، اما امسال یک اتفاق واقعی برای بازی رخ داده است.

<!–

–>

استودیو استرالیایی تیم چری (Team Cherry) یک صفحه برای Hollow Knight: Silksong در استور ایکس باکس باز کرده است. خیلی‌ها گمان می‌کردند که با یک دروغ ۱۳ دیگر طرف هستیم و به همین خاطر مدیر بازاریابی محصول ایکس باکس نیاز بود در این زمینه شفاف‌سازی کند. تائو سیلا (Tao Sila) با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که این صفحه از سوی استودیو تیم چری باز شده و دروغی در کار نیست. 


مطلب پیشنهادی:این بازی ذهن انسان را به زیبا‌ترین شکل به تصویر می‌کشددنباله یکی از زیباترین بازی‌های ایندی!
این بازی ذهن انسان را به زیبا‌ترین شکل به تصویر می‌کشداین بازی ذهن انسان را به زیبا‌ترین شکل به تصویر می‌کشد

نیک زوکلیچ (Nick Zuclich)، مدیر ارشد برنامه ریزی محتوای ایکس باکس، هم این موضوع را تایید کرده است. در واقع این کار از سوی Team Cherry نبوغ آن‌ها در بازاریابی را نشان می‌دهد و اینگونه توانسته‌اند بیشتر بازی Hollow Knight: Silksong را در مرکز توجهات قرار دهند، از این رو شاید در آینده نزدیک خبر خوبی هم برای طرفداران داشته باشند. 

بازی Hollow Knight: Silksongبازی Hollow Knight: Silksong

از طرف دیگر این کار می‌تواند چندان هم حائز اهمیت نباشد، چون که هالو نایت سیلک سانگ از قبل در استیم، پلی استیشن و نینتندو استور پیچ داشت. در پیج ایکس باکس سیلک سانگ رده بندی سنی ESRB آن نیز درج شده و مناسب افراد بالای ده سال است. البته ESRB هنوز به صورت نهایی رده بندی سنی این بازی را در سایت خودش اعلام نکرده است. 

Hollow Knight: Silksong برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.


مطلب پیشنهادی:۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهیدحتما به این موارد دقت کنید
۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهید۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهید


بزرگ‌ترین دروغ هایی که بازی ها بهمون گفتن | ویجی کست

پیج ایکس باکس بازی Hollow Knight: Silksong دروغ ۱۳ نبود - ویجیاتوپیج ایکس باکس بازی Hollow Knight: Silksong دروغ ۱۳ نبود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.