پیامک دریافت اینترنت رایگان ؛ شیوه جدید کلاهبرداری مجرمین!

پیامک دریافت اینترنت رایگان شیوه جدیدی از کلاه برداری است که این روزها توسط عده‌ای سودجو برای بسیاری از افراد به قصد فریب ارسال شده است.

کلاهبرداران اینترنتی که با استفاده از حمله “فیشینگ” حساب‌های بانکی شهروندان را خالی می‌کنند، در حال استفاده از ارسال پیام‌ها به مردم درباره دریافت بسته‌های رایگان اینترنت هستند تا آنها را به باز کردن لینک‌های آلوده ترغیب کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیامک دریافت اینترنت رایگان

در جلسه هیئت دولت هفته گذشته، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور، اعلام کرد که در صورت افزایش تعرفه اینترنت همراه، بسته‌های اینترنت رایگان توسط اپراتورها به مردم اختصاص داده خواهد شد تا هزینه‌ها در ماه‌های پایانی سال به آنها تحمیل نشود.

با اعلام جزئیات این طرح، کلاهبرداران اینترنتی فعال شده‌اند و به همین دلیل، مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا به شهروندان توصیه کرده است که بسته اینترنت رایگان را فقط از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

پیامک دریافت اینترنت رایگان

پیامک دریافت اینترنت رایگان

همچنین، رئیس این مرکز، مصطفی نوروزی، اعلام کرده است که هرگونه اطلاع رسانی درباره بسته‌های اینترنت فقط از طریق سرشماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود و شهروندان باید توجه داشته باشند که پیام‌های دریافتی از شماره‌های شخصی یا شبکه‌های اجتماعی بدون شک از سوی مجرمین ارسال شده‌اند و هدف آنها کلاهبرداری و خالی کردن حساب‌های بانکی است.

همچنین، توصیه می‌شود هیچ لینکی را با این عنوان باز نکنید و هیچ برنامه‌ای با این عنوان نصب نکنید. سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی http://www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و می‌توانید آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دنبال کنید. پلیس فتا پیشتر به شهروندان درباره دام‌های کلاهبرداران اینترنتی برای دریافت سود سهام عدالت متذکر شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شیوه جدید مجرمین برای کلاه برداری از طریق پیامک دریافت اینترنت رایگان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “پیامک دریافت اینترنت رایگان ؛ شیوه جدید کلاهبرداری مجرمین!”

  1. کلاه تان اگر در ثریا هم افتاده باشد مردانی از سرزمین پارس آن را برمیدارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.