پوکو F6 پرو گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

Redmi K70e 1

گوشی پوکو F6 پرو با دریافت گواهی NBTC تایلند یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد. این گوشی به زودی به عنوان نسخه تغییر نام یافته ردمی K70 وارد بازار جهانی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید برند پوکو با رونمایی از گوشی‌های هوشمند پوکو ایکس ۶ و ایکس ۶ پرو حسابی در سال ۲۰۲۴ درخشیده است. اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده که حاکی از اضافه شدن یک دستگاه هیجان‌انگیز دیگر به سری Poco F6 است.

این دستگاه Poco F6 Pro نام دارد و با شماره مدل ۲۳۱۱۳RKC6G در پایگاه صدور گواهی NBTC تایلند (مخفف شده عبارت National Broadcasting and Telecommunications Commission) ظاهر شده است. این گواهی معمولا نزدیک شدن به تاریخ عرضه و رونمایی را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی پوکو F6 پرو

اگر بخواهیم درباره زمان عرضه پوکو F6 پرو حدس‌هایی بزنیم باید به تاریخ رونمایی از نسل قبلی آن توجه کنیم. با توجه به اینکه گوشی هوشمند Poco F5 در ماه مه سال گذشته عرضه شد، می‌توانیم انتظار یک بازه زمانی مشابه را برای پوکو F6 Pro داشته باشیم. علاوه بر این، دستگاه‌هایی که گواهی NBTC را دریافت می‌کنند معمولا در عرض ۱ تا ۲ ماه پس از آن وارد قفسه‌ فروشگاه‌ها می‌شوند.

گواهی NBTC پوکو F6 پرو

به عنوان مثال، هر دو گوشی پوکو X6 پرو و پوکو X6 به ترتیب در ماه‌های نوامبر و دسامبر گواهی NBTC را دریافت کردند و به طور رسمی در ژانویه معرفی شدند. با پیروی از این الگو، منطقی است که انتظار داشته باشیم Poco F6 Pro در ماه آوریل یا می ۲۰۲۴ عرضه شود.

مشخصات پوکو F6 پرو

گفته می‌شود که Poco F6 Pro در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی پرآوازه چینی Redmi K70 خواهد بود. علت این ادعا به شماره مدل گوشی ردمی K70 بازمی‌گردد (۲۳۱۱۳RKC6C) که بسیار شبیه به F6 Pro است.

Redmi K70

اگر این تئوری درست باشد، Poco F6 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی اولد با وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این دستگاه به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد شد.

تنظیمات دوربین سه‌گانه پوکو F6 پرو در پنل پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد شد. وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو F6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.