پوکو F5 در مقابل گلکسی A54؛ نبرد میان‌ رده‌ های تازه‌ نفس

poco vs 6459f7f32318e90d1ac236f6

میان‌رده‌ی سامسونگ نیز مانند رقیب خود به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده اما از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین در این دستگاه نیز خبری از شارژر بی‌سیم نیست..

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A54 سامسونگ می‌توان به اسپیکر استریو با توانایی پشتیبانی از Dolby Atmos و Voice Focus اشاره کرد. همچنین این دستگاه از ۵G و Wi-Fi 5 و Bluetooth 5.3 و درگاه USB-C استفاده می‌کند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های مهم دو گوشی پوکو F5 و سامسونگ گلکسی A54 را با یکدیگر مقایسه کنیم تا شما با مطالعه‌ی آن‌ها و بررسی تفاوت‌ها دید بهتری نسبت به محصولات مذکور داشته باشید.

هرکدام از آن‌ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. برای مثال باتری گوشی هوشمند پوکو از فناوری ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند اما میان‌رده‌ی سامسونگ به شارژ سریع ۲۵ واتی محدود می‌شود. از سوی دیگر، در گلکسی A54 شاهد استفاده از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستیم، در صورتی که رقیب چینی‌ آن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

در نهایت این خود شما هستید که باید بسته به انتظار خود ویژگی‌های هر دستگاه را بررسی کرده و گوشی هوشمندی که قصد خریدش را دارید، انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب در این مسیر به شما کمک کند.

در ادامه فهرست مشخصات هر دو گوشی هوشمند شیائومی پوکو F5 و سامسونگ گلکسی A54 را مشاهده می‌کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.