پوستر جدیدی از فیلم Madame Web منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم Madame Web منتشر شد

تقریبا یک ماه تا اکران فیلم Madame Web (مادام وب)، جدیدترین عنوان لایو اکشن سونی و جهان مرد عنکبوتی باقی مانده است و از همین رو پوستر جدیدی از آن منتشر شده که شخصیت‌های اصلی را در لباس‌هایشان نشان می‌دهد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را داردبهترین آثار سینمایی در مورد جادو
۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را دارد۲۵ فیلم درباره جادو که ارزش وقت شما را دارد

این فیلم حول چند شخصیت از زنان عنکبوتی جریان دارد که در پوستر منتشر شده چهار شخصیت این فیلم نظیر داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سویینی در نقش زن عنکبوتی/جولیا کارپنتر، ایزابلا مونر در نقش زن عنکبوتی/آنیا کورازون و سلستی اوکانور در نقش زن عنکبوتی یا متی فرنکلین را می‌بینیم. داکوتا جانسون درباره ایفای نقش خود در فیلم مادام وب گفت:

من همیشه عاشق فیلم‌های دنیای سینمایی مارول بودم. نقش مادام وب برای من بسیار جذاب بود. او بسیار باهوش است و بزرگترین قدرتش ذهن اوست. او شبیه هیچ ابرقهرمان دیگری نیست.

فیلم Madam Webفیلم Madam Web
پوستر جدید فیلم مادام وب

در این فیلم، کاساندرا وب یا همان مادام وب مجبور است با گذشته خود روبرو شود، درحالی که سعی می‌کند همراه با سه زن جوان با آینده‌ای قدرتمند که توسط یک دشمن مرگبار شکار می‌شوند، زنده بماند. در این فیلم همچنین طاهر رحیم در نقش ایزیکیو بازی کرده و مایک اپس، اما رابرتس، آدام اسکات و زوسیا مامت نیز نقش‌هایی را برعهده داشته‌اند.

سونی سه فیلم در دنیای مرد عنکبوتی دارد که قرار است سال ۲۰۲۴ به نمایش دربیایند. این سه فیلم شامل Madam Web، Kraven the Hunter و Venom 3 می‌شود. فیلم Kraven the Hunter به کارگردانی جی سی چاندو ساخته شده و آرون تیلور جانسون در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند. این فیلم برای اکران در ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده و فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی نیز قرار است در ۸ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۳) به سینماها بیاید.

فیلم سینمایی Madm Web قرار است به صورت اختصاصی در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمنبرترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن


تماشا کنید: پر دانلودترین بازی های اندروید ۲۰۲۳

توسعه دنباله Cyberpunk 2077 رسما آغاز شد - ویجیاتوتوسعه دنباله Cyberpunk 2077 رسما آغاز شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.