پلی استیشن بازی‌های انحصاری آماده زیادی دارد که در رویداد اخیر نمایش داده نشدند

پلی استیشن بازی‌های انحصاری آماده زیادی دارد که در رویداد اخیر نمایش داده نشدند

یکی از منابع صنعت گیم ادعا کرده بسیاری از بازی‌های پلی استیشن که منتظر معرفی آن‌ها بوده و ظاهرا وضعیت آن‌ها «آماده» گزارش شده بوده، در رویداد اخیر سونی نمایش داده نشده‌اند.

با وجود اینکه در رویداد امسال پلی استیشن شاهد نمایش بازی‌های بزرگی مانند Spider-Man 2، Metal Gear Solid Delta: Peace Walker و Alan Wake 2 بودیم، بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که این رویداد به‌طور کلی و به‌ویژه در مقایسه با میزان بزرگ بودن رویدادهای قبلی ناامیدکننده بوده است.


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

مشکلی اصلی رویداد از نظر بسیاری طرفداران این است که پلی استیشن به‌اندازه کافی انحصاری‌های خود را به نمایش نگذاشته است. Spider-Man 2 به همراه Marathon و دو تریلر CG از پروژه‌های چندنفره تنها عناوینی بودند که در این رویداد به نمایش گذاشته شدند و بسیاری از استودیوها و بازی‌های موردانتظر آن‌ها بدون نمایش باقی ماندند.

در حالی که دقیقا مشخص نیست چرا پلی استیشن به جای هیجان‌زده کردن طرفداران خود با بازی‌های فرست پارتی، تمرکز خود را روی بازی‌های ترد پارتی گذاشته، به‌نظر می‌رسد که توسعه این عناوین حداقل به خوبی در حال پیشرفت است.

پلی استیشن بازی‌های انحصاری آماده زیادی دارد که در رویداد اخیر نمایش داده نشدند - ویجیاتوپلی استیشن بازی‌های انحصاری آماده زیادی دارد که در رویداد اخیر نمایش داده نشدند - ویجیاتو

«تام هندرسون» از نشریه Insider Gaming در گزارش جدیدی ادعا کرده که پلی استیشن باید در زمان دیگری از امسال رویداد دیگری را برگزار کند تا از این طریق بتواند نمایش ضعیف خود را جبران کند. او همچنین اشاره کرده که چندین بازی موردانتظار او در رویداد نمایش داده نشدند، در حالی که ظاهرا توسعه بسیاری از آن‌ها تقریبا به پایان رسیده است.

او گفت:

اخبار مربوط به سخت‌افزار جدید پلی استیشن، همراه با تمرکز روی بازی‌های فرست پارتی، چیزی است که سونی برای رویداد بعدی خود به آن نیاز دارد. بسیاری از بازی‌هایی که منتظر دیدنشان بودیم، تقریباً آماده هستند و مشخص نیست که چرا سونی تصمیم گرفت این بار منتظر بماند.

هرچند هندرسون در گزارش خود به بازی خاصی اشاره نکرده است، اما عناوینی که احتمال حضور آن‌ها در رویداد پلی استیشن وجود داشت و نمایش داده نشدند، شامل بازی چند نفره The Last of Us و شاید Ghost of Tsushima 2 می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeبررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازی رایگان این هفته اپیک گیمز اعلام شد: Fallout: New Vegas Ultimate Edition - ویجیاتوبازی رایگان این هفته اپیک گیمز اعلام شد: Fallout: New Vegas Ultimate Edition - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.