پلتفرم نتفلیکس در حال توسعه بیش از ۹۰ بازی کامپیوتری است

پلتفرم «نتفلیکس» (Netflix) می‌خواهد حضور جدی و قدرتمندی در صنعت گیمینگ داشته باشد و اکنون اطلاعات جدیدی پیرامون برنامه‌ها و پروژه‌های آینده خود ارائه کرده است. برای مطالعه ادامه خبر «نتفلیکس» و بازی‌ کامپیوتری همراه ما باشید.

پلتفرم Netflix در پست تازه خود توضیح می‌دهد که در سال ۲۰۲۳ حدود ۴۰ بازی راه‌اندازی کرده است، از جمله سری ریمستر سه‌گانه GTA که به‌تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این شرکت سرگرمی و رسانه‌ای همچنین در سال جاری دو بازی Oxenfree II: Lost Signals و Netflix Stories: Love is Blind را معرفی کرد که هر دوی آن توسط کارکنان «نتفلیکس» ساخته شدند. «نتفلیکس» در پست خود اشاره کرد:

تا پایان سال، ما ۸۶ بازی در دسترس خواهیم داشت که کلیه آن‌ها به مشترکین سرویس بدون تبلیغات نتفلیکس ارائه می‌شوند و با خریدهای درون برنامه‌ای همراه هستند. ما نزدیک به ۹۰ بازی در حال توسعه داریم که تازه شروع کار ما محسوب می‌شود.

ورود بازی‌های بیشتر به سرویس پلتفرم نتفلیکس در سال آینده

طبق این پست در سال ۲۰۲۴ نیز چهار عنوان گیمینگ به سرویس Netflix اضافه خواهند شد که شامل Game Dev Tycoon ،Sonic Mania Plus ،FashionVerse و Cozy Grove: Camp Spirit می‌شود که عنوان آخر توسط خود نتفلیکس توسعه یافته است. درباره سایر پروژه‌های در حال توسعه این شرکت اطلاعاتی ارائه نشده است.

پلتفرم نتفلیکس

در نهایت، شرکت Netflix در حال حاضر روی طرح پخش بازی‌ها از سرویس خود در تلویزیون و کامپیوتر شخصی کار می‌کند. این طرح در حال آزمایش برای کاربران منتخب آمریکا، کانادا و بریتانیا است و در ادامه، سایر مخاطبان دنیا به این سرویس و بازی‌های جدید متصل خواهند شد. گفتنی است شرکت «نتفلیکس» در هفته جاری تایید کرد که فرایند ساخت یک بازی کامپیوتری از سریال موفق «بازی مرکب» (Squid Game) آغاز شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.