پس از یک دهه، گزینه جدیدی برای دویدن به GTA 5 اضافه می‌شود!

پس از یک دهه، گزینه جدیدی برای دویدن به GTA 5 اضافه می‌شود!

پس از گذشت نزدیک به یک دهه از زمان انتشار بازی GTA 5، دیگر مجبور نیستید تا برای سریع‌تر دویدن (یا به اصطلاح Sprint) تا حد زیادی از انگشت شست خود روی کنترلر استفاده کنید، زیرا راکستار به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های جدید خود برای GTA Online یک گزینه جایگزین کاملا جدید برای این کار به بازی اضافه می‌کند

در حال که طرفداران منتشر معرفی رسمی GTA 6 هستند، بازی قبلی این فرنچایز همچنان به ارائه ویژگی‌های جدیدی برای بازیکنان ادامه می‌دهد. در واقع، راکستار اخیرا جزئیات مربوط به به‌روزرسانی تابستانی خود با نام San Andreas Mercenaries را به اشتراک گذاشته که دارای چند قابلیت جالب است که باعث می‌شود تجربه GTA Online برای طرفداران قدیمی بسیار آسان‌تر شود.


مطلب پیشنهادی:۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شودقابل توجه والدین گرامی!
۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود

شاید مهم‌ترین گزینه اضافه شده یک کنترل جایگزین برای سریع دویدن است. پست Rockstar Games Newswire نشان می‌دهد که در این به‌روزرسانی گزینه‌ای وجود خواهد داشت که به بازیکنان GTA 5 اجازه می‌دهد به جای ضربه زدن مکرر روی دکمه مربوط به دویدن، آن را فقط نگه دارند تا شخصیت بازی سریع بدود!

آپدیت جدید GTAآپدیت جدید GTA

این تنها تغییر به‌روزرسانی آینده GTA Online نخواهد بود. با وجود آن، بازیکنان همچنین می‌توانند تمام وسایل نقلیه نابود شده خود را به‌صورت یکجا از Mors Mutual Insurance دریافت کنند و دیگر نیازی نیست تا برای آن‌ها به‌طور جداگانه اقدام کنید.

در چند وقت گذشته اخبار و اطلاعات زیادی درباره GTA 6 منتشر شده است. به‌عنوان مثال، می‌دانیم که بخشی از داستان بازی در کوبا روایت خواهد شد و احتمالا در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار این بازی موردانتظار خواهیم بود. در مطلب «هر آن‌چه که باید درباره بازی GTA 6 بدانید» می‌توانید تمام اطلاعات فاش شده درباره بازی را مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟میوه ممنوعه!
تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

پس از یک دهه، گزینه جدیدی برای دویدن به GTA 5 اضافه می‌شود! - ویجیاتوپس از یک دهه، گزینه جدیدی برای دویدن به GTA 5 اضافه می‌شود! - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.