پرچمدار جدید نوبیا تمرکز ویژه‌ای روی دوربین و باتری خواهد داشت

2023 3 zte nubia z50 ultra side 652d03318716201626d08320

نوبیا تأیید کرد که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را در ماه دسامبر (آذر و دی) معرفی خواهد کرد. نوبیا همچنین اعلام کرد که این دستگاه به صورت رسمی نوبیا Z60 اولترا نام خواهد داشت. حالا یک افشاگر قابل اعتماد مشخصات دوربین این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

براساس گزارش یک افشاگر در ویبو، نوبیا Z60 اولترا همانند نسل پیشین خود یعنی نوبیا Z50 اولترا از دوربین سه‌گانه در پشت و دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره خواهد برد. در این گزارش همچنین سنسورهای دوربین مورد استفاده در این گوشی ذکر شده است.

پرچمدار جدید نوبیا دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B را در خود جای خواهد داد. پیش از این شایعه شده بود که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک سنسور ۱/۱٫۵۶ اینچی خواهد داشت. در حالی که دوربین دوم ۵۰ مگاپیکسلی، اندازه‌ی سنسور ۱/۱٫۵۵ اینچی خواهد داشت و با لنز فوق عریض جفت خواهد شد.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از نمایشگر اولد تخت ۱.۵K بهره می‌برد و انتظار می‌رود انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بگیرد و از شارژ سیمی ۸۰ وات پشتیبانی کند.

این گوشی نوبیا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت خواهد گرفت و همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار، اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

با آغاز ماه دسامبر (آذر و دی)، منتظر تیزرهای رسمی نوبیا هستیم که مشخصات کلیدی Z60 اولترا را در روزهای آینده اعلام کند. همچنین انتظار داریم این شرکت به زودی تاریخ عرضه‌ و قیمت گوشی پرچمدارش را اعلام کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.