پروژکتور جدید بنکیو، تصویر ۱۵۰ اینچ روی دیوار ایجاد می‌کند

benq x3100i projector 651babc3193cce537e1bb004

بنکیو پروژکتور گیمینگ پرچمدار جدیدی از سری X خود معرفی کرده است. این محصول که X3100i نام دارد به شما اجازه می‌دهد از بازی محبوبتان در ابعاد ۱۵۰ اینچ لذت ببرید. پروژکتور مذکور مشخصات فنی چشمگیری دارد و علاوه‌بر پشتیبانی از ۴K و فناوری HDR، با سیستم نمایش با روشنایی بالا ۴LED تا ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب پروژکتور بنکیو می‌توان به حالت مخصوص بازی، Android TV داخلی و صدای ۷٫۱ کاناله‌ با پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد. قیمت پروژکتو بنکیو ۲۳۹۹ دلار خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، کیفیت تصویر در خط‌مقدم طراحی بنکیو X3100i قرار دارد و پشتیبانی از فناوری HDR و SSI Dynamic Black محتوا را با کیفیت بالا پخش می‌کند. بنکیو ادعا می‌کند این پروژکتور از آرایه‌ی ۴LED بهره می‌برد و در نتیجه روشنایی بسیار بالا و رنگ‌های زنده و دقیقی ارائه می‌دهد. به‌ بیان دیگر سطح روشنایی این دستگاه به ۳۳۰۰ لومن می‌رسد.

قابلیت‌های گیمینگ BenQ X3100i نیز جذاب هستند. این پروژکتور مجموعه‌ای از حالت‌های بازی (RCG، SPG، FPS و RPG) ارائه می‌دهد که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شوند. محصول مذکور همچنین از حالت خودکار برای کنسول‌ بازی بهره می‌برد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.