پرونده شکایتی ۷.۹ میلیارد دلاری از سونی به دادگاه بریتانیا می‌رود

پرونده شکایتی ۷.۹ میلیارد دلاری از سونی به دادگاه بریتانیا می‌رود

سونی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود که اکنون با یک شکایت بزرگ و کمی عجیب روبه رو شده است. 

<!–

–>

تقریباً ۹ میلیون بازیکن پلی استیشن در بریتانیا در یک دعوی قضایی بزرگ به ارزش ۷.۹ میلیارد دلار نمایندگی می‌شوند و ادعا اصلی این است که سونی از موقعیت برتر خود در بازار برای ایجاد انحصار و مونوپولی در فروشگاه پلی‌استیشن استفاده کرده است. البته این شکایت اولین بار در سال گذشته مورد توجه Sony قرار گرفته، اما اکنون کار به دادگاه کشیده شده است. 


مطلب پیشنهادی:چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]پروژه‌ای که نیامده شکست خواهد خورد!
چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]چرا کنسول جدید پلی استیشن قراره شکست بخوره؟ [تماشا کنید]

الکس نیل (Alex Neill) سال گذشته این پرونده را علیه پلی استیشن راه انداخت ولی سونی آن را رد کرد و تمام جزئیات آن اشتباه و غلط دانست. اکنون دادگاه تجدید نظر رقابت اعلام کرده است که سونی باید از خودش در مقابل شکایت صورت گرفته دفاع کند. الکس نیل باور دارد که این اولین قدم در جهت دستیابی کاربران به حق خودشان است. 

سونی سونی

در واقع موضوع اصلی این است که پلی استیشن استور تنها جایی است که بازیکنان می‌توانند برای کنسول سونی بازی دیجیتالی و بسته الحاقی خریداری کنند. الکس نیل باور دارد این موضوع باعث افزایش قیمت‌ها توسط سونی شده و کاربران مجبور به پرداخت پول بیشتری هستند. 

نیل اعلام کرده بود که مصرف کنندگان در ۷ سال گذشته نزدیک به ۸ میلیارد دلار پول بیشتر به سونی پرداخت کرده‌اند. اگر الکس نیل در دادگاه پیروز شود، این ۹ میلیون نفر مبلغی بین ۶۷ تا ۵۶۲ پوند دریافت خواهند کرد. 


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


ریمستر لست آو آس ۲ و نامزدهای گیم آواردز | ویجی‌لاگ پلاس

پرونده شکایتی ۷.۹ میلیارد دلاری از سونی به دادگاه بریتانیا می‌رود - ویجیاتوپرونده شکایتی ۷.۹ میلیارد دلاری از سونی به دادگاه بریتانیا می‌رود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.