پردانلودترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ۲۰۲۳ اپ استور اپل اعلام شدند

2022 9 iphone app store logo icon 638bb8b1ef7c1a7ce6f28231

طبق بیانیه‌ی رسمی اپل، پردانلود‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های سال ۲۰۲۳ اپ استور با بررسی داده‌های بیش از ۳۵ کشور و منطقه اعلام شدند. کوپرتینویی‌ها ماه گذشته نیز بهترین برنامه‌ها و بازی‌های ۲۰۲۳ اپ استور را اعلام کرده بودند.

یکی از نکات قابل توجه در لیست اعلام شده از سوی اپل وجود اپلیکیشن تردز در جایگاه چهارم پردانلودترین برنامه‌های رایگان انواع گوشی اپل است. با اینکه از انتشار اپلیکیشن تردز برای کاربران حدود پنج ماه می‌گذرد، اما این برنامه موفق شده است در پنج برنامه‌ی اول لیست پردانلودترین برنامه‌‌های رایگان آیفون قرار بگیرد.

اپل بیان می‌کند که اپ استور به‌طور متوسط بیش از ۶۵۰ میلیون بازدید‌کننده در هفته دارد و به این دلیل فروشگاه اپلیکیشن خود را پر جنب و جوش‌ترین و ایمن‌ترین فروشگاه اپلیکیشن جهان می‌داند.

پنج برنامه‌ی پردانلود رایگان آیفون به ترتیب برنامه‌های Temu: Shop Like a Billionaire و CapCut – Video Editor و Max: Stream HBO, TV, & Movies و Threads, an Instagram app و TikTok هستند.

پنج برنامه‌ی پردانلود پولی آیفون به ترتیب برنامه‌های Shadowrocket و HotSchedules و Procreate Pocket و The Wonder Weeksو ۷۵ Hard هستند.

پنج بازی پردانلود رایگان آیفون از سوی اپل به ترتیب بازی‌های MONOPOLY GO! و Roblox و Royal Match و Subway Surfers و Gardenscapes لقب گرفته‌اند.

پنج بازی پردانلود پولی آیفون نیز به ترتیب بازی‌های Minecraft و !Heads Up و Geometry Dash و Bloons TD 6 و MONOPOLY هستند.

پنج برنامه‌ی پردانلود رایگان انواع تبلت اپل (آیپد) به ترتیب برنامه‌های Max: Stream HBO, TV, & Movies و YouTube: Watch, Listen, Stream و Netflix و Google Chrome و +Disney هستند.

پنج برنامه‌ی پردانلود پولی آیپد به ترتیب برنامه‌های Procreate و Shadowrocket و Nomad Sculpt و forScore و Toca Life: Hospital هستند.

پنج بازی پردانلود رایگان آیپد به ترتیب بازی‌های Roblox و Magic Tiles 3: Piano Game و Subway Surfers و Royal Match و !Among Us هستند.

پنج بازی پردانلود پولی آیپد به ترتیب بازی‌های Minecraft و Geometry Dash و Bloons TD 6 و Stardew Valley و MONOPOLY هستند.

پنج بازی پردانلود اپل آرکید نیز به ترتیب بازی‌های NBA 2K23 Arcade Edition و Cooking Mama: !Cuisine و +Bloons TD 6 و Angry Birds Reloaded و Sneaky Sasquatch هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.