پاور جدید Thermaltake در CES با پشتیبانی از ATX 3.0 و کانکتور ۱۲VHPWR

Thermaltake شرکت تایوانی ساخت قطعات PC در CES امسال از مدل‌های جدید پاور های رده بالای خود با پشتیبانی از ATX 3.0 و PCIe نسل ۵ رونمایی کرده که این محصولات نیازمندی‌های کارت گرافیک‌های جدید انویدیا و کانکتور ۱۶ پین ۱۲VHPWR را نیز برطرف می‌کنند.

پاور ToughPower iRGB Titanium از این شرکت که در دو نسخه ۱۲۵۰ وات و ۱۶۵۰W عرضه می‌شود قرار است با پشتیبانی از گواهی ۸۰ پلاس تیتانیوم در دسترس قرار گیرد. این سری از منبع‌های تغذیه از فن‌های ۱۴۰ میلی متری پشتیبانی می‌کنند و این فن‌ها با پشتیبانی از نورپردازی RGB LED با ۱۸ آدرس‌دهی مختلف ارائه می‌شوند.

هر دو مدل از پاورهای جدید و رده بالای Thermaltake که در CES معرفی شده‌اند از کانکتورهای ۱۶ پین ۱۲VHPWR پشتیبانی می‌کنند و از نظر نظارت نرم‌افزاری بر روی کارکرد پاور و تنظیم نور نیز Thermaltake نیازمندی‌های لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پاور Thermaltake CES

سری دیگر تحت زیربرند ToughPower PF3 در ظرفیت‌های الکتریکی گسترده‌تری در دسترس قرار می‌گیرد و منبع‌های تغذیه از این سری قرار است در ظرفیت‌های ۷۵۰ وات، ۸۵۰، ۱۰۵۰ و ۱۲۰۰W با گواهی ۸۰ پلاس پلاتینیوم و پشتیبانی از کانکتور ۱۶ پین ۱۲VHPWR ارائه شوند. سری دیگر از پاورهای رونمایی شده توسط Thermaltake در CES محصولات ToughPower GF3 ARGB است که با همان ظرفیت‌های ToughPower PF3 ارائه می‌شود و عمده‌ترین تفاوت آن نیز پشتیبانی از گواهی بهره‌وری ۸۰ پلاس طلایی است.

mnoPzoTAQVNPDADN

این سری به نوعی محصولات میان رده‌تر و مقرون به صرفه‌تر است که پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید در ظرفیت‌های الکتریکی کمتر را نیز در دسترس قرار می‌دهد. آخرین سری از این محصولات نیز تحت زیربرند جدید ToughPower SFX در دسترس قرار می‌گیرد که در دو مدل ۸۵۰ وات و ۱۰۰۰ وات با پشتیبانی از فرم فاکتور SFX و گواهی ۸۰ پلاس پلاتینیوم و پشتیبانی از تنها یک کانکتور ۱۶ پین ۱۲VHPWR عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.