ویژگی های ارتباطی و اتصالی وان پلاس ۱۲ مشخص شد

1701641910876

شرکت وان پلاس با پخش تصاویری از پرچمدار آینده خود در شبکه اجتماعی ویبو، ویژگی های ارتباطی و اتصالی وان پلاس ۱۲ را با کاربران به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که می‌دانید زمان رونمایی OnePlus 12 بسیار نزدیک است، و به همین دلیل شرکت وان پلاس هر روز از طریق صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo، ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته این گوشی را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

امروز نیز مستثنی نبوده و وان پلاس با انتشار تصاویر جدیدی از گوشی پرچمدار محبوب خود، برخی از ویژگی‌های ارتباطی و اتصالی این دستگاه را فاش کرد. با انتشار این اطلاعات و مشخص شدن بیشتر مشخصات وان پلاس ۱۲، حالا اشتیاق و علاقه کاربران به این دستگاه بیشتر شده و همه بی‌صبرانه منتظر رونمایی آن در چین در تاریخ ۵ دسامبر هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی های ارتباطی و اتصالی وان پلاس ۱۲

وان پلاس قرار است در گوشی پرچمدار خود از طریق USB Type-C 3.2 Gen1 اتصال فوق‌العاده سریع با حداکثر سرعت انتقال ۵ گیگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. علاوه بر این، در وان پلاس ۱۲ جدیدترین ورژن بلوتوث ۵.۴ به کار گرفته شده تا ارتباطات دو طرفه و ایمن با هزاران گره کم‌مصرف در توپولوژی شبکه ستاره‌ای را ممکن سازد.

همچنین پشتیبانی وان پلاس ۱۲ از فناوری NFC به پرداخت‌های بی‌سیم و الکترونیکی از طریق درگاه‌های مختلف کمک می‌کند. یک سنسور مادون قرمز (IR sensor) نیز برای کنترل دستگاه‌های غیرهوشمند که فاقد حسگر RF هستند، در این گوشی تعبیه شده است. این قابلیت می‌تواند در مواقعی که راه دیگری برای کنترل دستگاه‌های اطراف وجود ندارد، بسیار مفید واقع شود.

اخیرا تعدادی تصویر زنده از OnePlus 12 در رنگ‌های سفید و سبز به بیرون درز پیدا کرد و نمایی کلی از ظاهر این دستگاه را به نمایش گذاشت. گفته می‌شود که وان پلاس ۱۲ دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی ۸T LTPO OLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ پیکسل، نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و فناوری کاهش نور (DC PWM) 2160 هرتزی خواهد بود. بنابراین این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی OnePlus 11 با نمایشگر ۶.۷ اینچی کمی عریض‌تر خواهد بود.

این گوشی به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ماژول دوربین سه‌گانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی (با زوم ۳ برابر)، مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۲ با باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و در سه مدل مختلف با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود.

چیپست جدید و پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام نیز به طور قطع کارایی دستگاه را نسبت به نسل قبل افزایش داده و عملکرد کلی سریع، روان و فوق العاده‌ای را برای کاربران این گوشی به ارمغان خواهد آورد. حدس زده می‌شود که این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۳ ژانویه به بازار جهانی عرضه شود، با این حال این اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی های ارتباطی و اتصالی وان پلاس ۱۲ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.