ویژگی‌های خارق‌العاده پروژکتور Redmi Lite با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار

ویژگی‌های خارق‌العاده پروژکتور Redmi Lite با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار

به گزارش رسانه مدیاتی، شیائومی پروژکتور جدیدی به نام Redmi Projector Lite در چین عرضه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، به گونه‌ای طراحی شده است که گزینه مقرون به صرفه‌تری باشد، اما از نظر ویژگی، هنوز هم آپشن‌های خوب زیادی دارد. بیایید در ادامه این مطلب به جزئیات آن بپردازیم.

مشخصات پروژکتور Redmi Lite

به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه، Redmi Projector Lite بر ارائه موارد ضروری تمرکز دارد. دارای وضوح ۱۰۸۰p و نسبت پرتاب ۱.۲:۱ است که امکان نمایش تصویر تا اندازه ۱۰۰ اینچ را فراهم می‌کند.

در حالی که روشنایی ۱۵۰ لومن CVIA ممکن است در اتاق‌های با نور خوب خیره‌کننده نباشد، شیائومی می‌گوید این پروژکتور به لطف یک موتور اپتیکال مهر و موم شده و لنز فوق‌شفاف، وضوح و رنگ را در محتوا ارائه می‌کند.

Redmi Projector Lite همچنین توسط SGS برای انتشار کم نور آبی، به ویژه فیلتر کردن نور در محدوده ۴۱۵nm-455nm برای کمک به کاهش فشار چشم، طراحی شده است. شیائومی همچنین ادعا می‌کند که عمر این دستگاه ۱۰ سال است.

ویژگی‌های خارق‌العاده پروژکتور Redmi Lite با قیمتی کمتر از 100 دلار

شاید جالب‌ترین ویژگی این پروژکتور ماژول سنجش لیزر ToF آن باشد. شیائومی می‌گوید این ویژگی همراه با الگوریتم‌های هوش مصنوعی ویژگی‌هایی مانند تصحیح خودکار تصویر، تنظیم جابه‌جایی و فوکوس خودکار در هنگام راه‌اندازی را فعال می‌کند.

بیشتر بخوانید: پوکو C61 با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار رونمایی شد

پروژکتور همچنین می‌تواند برای نمایش جانبی، مورب و ارتفاع استفاده شود، اما توجه داشته باشید که تصحیح خودکار تصویر فقط در زاویه ۱۵ درجه کار می‌کند.

برای اتصال، نسخه Redmi Projector Lite شامل جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت HDMI (ARC)، رابط USB 2.0 و ورودی برق DC IN است.

علاوه بر این، پروژکتور را می‌توان از طریق برنامه Mijia کنترل کرد و از نمایش بی‌سیم صفحه نمایش، هم از رایانه و هم از دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید دستگاه‌های صوتی خارجی خود را از طریق بلوتوث به آن جفت کنید.

قیمت و در دسترس بودن

Redmi Projector Lite در حال حاضر برای خرید از طریق پلتفرم Youpin شیائومی و JD.com با قیمت ۶۹۹ یوان (۹۶ دلار) در دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.