ویژن پرو اپل این‌بار در فلوریدا برای جراحی تعویض شانه استفاده شد

همین یک ماه پیش، داستانی از لندن درباره یک دستیار جراحی که از ویژن پرو برای ساده‌سازی جراحی استفاده کرد، منتشر شد. این‌بار، هدست ویژن پرو پس از استفاده در جراحی تعویض شانه که در فلوریدا انجام شد، دوباره موردتوجه قرار گرفته است.

اتاق عمل در آینده ممکن است شاهد جراحی‌های بسیاری باشد که از هدست ویژن پرو اپل استفاده می‌کنند. این هدست واقعیت ترکیبی بارها و بارها در جراحی‌ها بکار گرفته می‌شود و پتانسیل بالای این دستگاه کمک می‌کند که عملی استاندارد رقم بخورد.

نقش ویژن پرو در جراحی تعویض شانه

ویژن پرو اپل این‌بار در فلوریدا برای جراحی تعویض شانه استفاده شد

در ادامه این مطلب به نحوه کمک ویژن پرو در جراحی تعویض شانه اشاره می‌کنیم:

  • کاهش تماس در ناحیه استریل: پزشکان تنظیمات جراحی، موجودی و راهنمایی‌های رویه‌ای را مستقیماً از طریق هدست دریافت کردند، که نیاز به لمس سطوح بالقوه آلوده در اتاق عمل استریل را از بین می‌برد.
  • بهبود کارایی جراحی: این فناوری دسترسی به اطلاعات را ساده می‌کند و به‌طور بالقوه منجر به روش‌های سریع‌تر و کارآمدتر می‌شود.

فراتر از این جراحی خاص، یک شرکت نرم چ‌افزاری برنامه‌ریزی قبل از عمل به‌نام eXeX، اپلیکیشنی را به‌طور خاص برای ویژن پرو توسعه داده است. این برنامه که myMako نام دارد برای کمک به جراحان در انجام تعویض مفصل ران، زانو و جزئی زانو طراحی شده است. به گفته eXeX، این فناوری می‌تواند منجر به نتایج بهتر، از جمله درد کمتر و زمان بهبودی کوتاه‌تر، در مقایسه با جراحی‌های سنتی تعویض مفصل شود.

دکتر G. Russell Huffman از موسسه ارتوپدی Rothman عمل جراحی برجسته‌ای را انجام داد که از برنامه myMako در هدست ویژن پرو استفاده کرد. این جراحی در مرکز جراحی AdventHealth در اورلاندو، فلوریدا انجام شد.

eXeX مزایای کلیدی ترکیب ویژن پرو و myMako را فهرست کرده است:

  • جراحان می توانند مستقیماً از طریق هدست با رابط هولوگرافیک به اطلاعات مهمی از جمله تنظیمات جراحی، موجودی و راهنمای عمل دسترسی داشته باشند و نیاز به تماس فیزیکی با سطوح بالقوه آلوده را از بین ببرند.
  • این پلتفرم داده‌ها و تصاویری را در اختیار جراحان قرار می‌دهد که قبلاً به آسانی دردسترس نبودند و به‌طور بالقوه دقت استفاده از تجهیزات و گردش کار کلی را در طول جراحی بهبود می‌بخشد.
  • با پتانسیل افزایش کارایی و دقت، این فناوری ممکن است به نتایج بهتر برای بیماران، از جمله کاهش درد و زمان بهبودی سریع‌تر کمک کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.