ویوو V30 پرو گواهی NBTC تایلند را پیش از عرضه رسمی دریافت کرد

VIVO V30 PRO

مدت زیادی تا زمان عرضه ویوو V30 پرو باقی نمانده و حالا مشخصات آن با دریافت گواهی‌های مختلف از جمله NBTC تایلند فاش شده است.

شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند Vivo سری V30 خود را با گوشی ویوو V30 Pro در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ در کشور تایلند تکمیل خواهد کرد. اکنون این گوشی پیش از عرضه رسمی، گواهی NBTC تایلند را دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو V30 پرو

لیست مشخصات گوشی ویوو V30 پرو در پلتفرم صدور گواهی NBTC، از دو مشخصه مهم یعنی شماره مدل گوشی (V2319) و سازگاری آن با شبکه اتصالی ۵G پرده برداشته است. اگرچه در این پلتفرم جزئیات بیشتری از این گوشی ذکر نشده اما شایعات پیشین بیشتر مشخصات آن را فاش کرده‌اند.

گواهی NBTC ویوو V30 پرو

ظاهرا قرار است که ویوو در سیستم دوربین نسخه پرو سری گوشی‌های Vivo V30 از برند Zeiss استفاده کند؛ اگر این مطلب صحت داشته باشد، اولین مورد در سری V ویوو خواهد بود.

گزارشی که اوایل امروز منتشر شده نشان می‌دهد که همکاری Zeiss با ویوو، شش حالت پرتره به سبک زایس را به همراه خواهد داشت که در ثبت پرتره‌های حرفه‌ای، کمک بزرگی برای کاربران خواهد بود. علاوه بر این، یک سری حالت‌های ویدیویی مخصوص زایس نیز وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود که تنظیمات دوربین پشتی Vivo V30 Pro شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بشود. گفته می‌شود که ویوو V30 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی آمولد با لبه‌های خمیده و رزولوشن ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل خواهد بود.

این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام یک پردازنده هشت هسته‌ای است که بر اساس معماری ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است.

هسته اصلی این تراشه با سرعت ۲.۶۳ گیگاهرتز کار می‌کند، در حالی که سه هسته عملکردی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند. بخش نرم افزار این گوشی هوشمند نیز بر پایه رابط کاربری FunTouch 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ خواهد بود.

از دیگر مشخصات فاش شده ویوو V30 پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی، استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب، ابعاد ۱۶۴.۴ در ۷۵.۱ در ۷.۵ میلی‌متر و وزن ۱۸۸ گرم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو V30 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.