ویوو با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی ویوو ایکس ۱۰۰ خبر داد

ویوو با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی ویوو ایکس ۱۰۰ خبر داد. همینطور این شرکت چینی در پوستر رسمی Vivo Watch 3 از وجود سیستم عامل BlueOS نیز خبر داد.

ویوو (Vivo) سرانجام تاریخ رونمایی Vivo X100 و Watch 3 را اعلام کرد. طبق گفته این شرکت چینی زمان رونمایی ویوو ایکس ۱۰۰ در تاریخ ۱۳ نوامبر است. سری Vivo X100 شامل مدل‌های Vivo X100، Vivo X100 Pro و Vivo X100 Pro+ می‌شود، اما ممکن است یک مدل بالاتر از این خانواده بعدا رونمایی شود.

در همین حال، تصویر تیزر Vivo Watch 3 سیستم عامل BlueOS را نشان می‌دهد. در ادامه جزئیات منتشر شده از این گوشی و ساعت هوشمند را بررسی می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ رونمایی ویوو ایکس ۱۰۰ اعلام شد

زمان رونمایی Vivo X100 و Vivo Watch 3 در تاریخ ۱۳ نوامبر ساعت ۵ عصر به وقت چین است. این اطلاعات را حساب رسمی ویوو در وبیو خود منتشر شده است.

شرکت مدل ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی X100 را تائید است. چند روز پیش، این مدل در سایت JD.com چین با قیمت ۳۹۹۹ یوان چین مشاهده شده است. همچنین تایید شده است که سری Vivo X100 با سیستم عامل OriginOS 4 بر پایه Android 14 در چین رونمایی خواهد شد. این سیستم عامل از پشتیبانی ray tracing نیز برخوردار خواهد بود.

تاریخ رونمایی ویوو ایکس 100

تاریخ رونمایی ویوو ایکس 100

همچنین برای ساعت هوشمند Watch 3 ویوو، این کمپانی سیستم عامل BlueOS را استفاده می‌کند که خود آن را توسعه داده است.

مشخصات فنی Vivo X100

ویوو با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی ویوو ایکس 100 خبر داد

ویوو با انتشار پوستر رسمی از تاریخ رونمایی ویوو ایکس 100 خبر داد

نمایشگر: تمامی تلفن‌های سری Vivo X100 ممکن است از صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و لبه‌های منحنی و یک پانچ هول استفاده کنند.

دوربین: مدل Pro+ ممکن است دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 (با پشتیبانی از OIS و دیافراگم متغیر)، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی IMX598، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی IMX758 و حسگر تله‌فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا ۱۰ برابر باشد. در مقابل، مدل Pro X100 ممکن است دارای دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX663 و لنز زوم پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی باشد.

پردازنده: مدل Pro+ Vivo X100 احتمالاً با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 و دو مدل دیگر ممکن است از پردازنده MediaTek Dimensity 9300 استفاده کنند.

نرم‌افزار: همانطور که قبلاً اشاره شد، نسخه‌های چینی احتمالاً با OriginOS بر پایه Android 14 عرضه خواهند شد. اما گوشی‌هایی که قرار است در هند و جهان عرضه شوند، احتمالاً از سیستم عامل Funtouch OS استفاده خواهند کرد.

باتری: مدل Pro ممکن است دارای باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد. اندازه باتری دو مدل دیگر هنوز مشخص نیست. ویوو ممکن است سری X100 را با شارژ سریع تا ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم با سرعت ۵۰ وات مجهز کند.

جزئیات Watch 3 با BlueOS

در حال حاضر، تنها می‌دانیم که ساعت Watch 3 ویوو با لبه گرد و سیستم عامل BlueOS در دسترس خواهد بود.

سیستم عامل BlueOS که به تازگی معرفی شده، با دستگاه‌هایی با مشخصاتی مانند پردازنده ۲۰۰ مگاهرتز و ۳۲ مگابایت رم تا پردازنده ۴ گیگاهرتز و ۲۴ گیگابایت رم سازگار است. این سیستم عامل بر پایه زبان Rust بوده و گفته می‌شود که BlueOS به دلیل پروتکل اتصالی BlueXlink، جریان داده‌های امن بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌ها را ممکن می‌کند.

مشخصات فنی ویوو ایکس ۱۰۰ در یک نگاه

تاریخ رونمایی ویوو ایکس 100

تاریخ رونمایی ویوو ایکس 100

  • پردازنده: مدیاتک Dimensity 9200 Plus MT6985 | 12 GB
  • نمایشگر: ۶.۸۲ اینچی
  • دوربین‌ها: ۶۴ + ۱۲ + ۱۲ (دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل)
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی ویوو ایکس ۱۰۰ و همچنین مشخصات Vivo X100 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ۹۱mobiles

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.