ویدیو گیم‌ پلی بازی Spider-Man 2 در رویداد پلی استیشن منتشر شد

استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) در جریان «پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۳» (PlayStation Showcase 2023) از گیم‌ پلی جدید بازی «مرد-عنکبوتی ۲» (Spider-Man 2) پرده‌برداری کرد. گفتنی است کاربران شاهد حضور «پیتر پارکر» (Peter Parker) در لباس Symbiote Suit در این نمایش بوده‌اند.

بالاخره بعد از مدت‌ها، طرفداران مرد-عنکبوتی توانسته‌اند اولین نمایش رسمی از گیم‌ پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در همایش PlayStation Showcase تماشا کنند. شرکت «سونی» (Sony) نمایش مفصلی از جزئیات گیم‌ پلی بازی Spider-Man 2 به نمایش گذاشت که مطابق با انتظارات بازیکنان بود. بازیکنان قبلاً می‌دانستند ابرشرور «ونوم» (Venom) نقش مهمی را در این بازی ایفا می‌کند. اما مهم‌ترین نکته در این نمایش، حضور «پیتر پارکر» در لباس Symbiote Suit بود. «پیتر پارکر» در این لباس ضربات کشنده‌تری به دشمنان وارد می‌کند و رفتارش نیز دستخوش تغییر می‌شود.

گفتنی است بازیکنان در این بازی تنها کنترل «پیتر پارکر» را برعهده نمی‌گیرند، آن‌ها می‌توانند در جریان بازی کاراکتر خود را به «مایلز مورالز» (Miles Morales) تغییر دهند. گاهی اوقات هر دو کاراکتر در سکانس‌های مبارزه به صورت هم‌زمان حضور پیدا می‌کنند. آنطور که در تریلر گیم‌ پلی مشخص است، بازیکنان با طیف وسیعی از معروف‌ترین دشمنان Spider-Man مواجه خواهند شد. این گیم‌ پلی با نمایش نبرد سینمایی میان «مرد-عنکبوتی» با «مارمولک» (Lizard) به اوج خود می‌رسد. ما همچنین تایید می‌کنیم کاراکتر Kevin the Hunter هم نقش موثری در این بازی ایفا می‌کند.

گیم پلی بازی Spider-Man 2

نمایش گیم پلی بازی Spider-Man 2؛ سونی همچنان تاریخ عرضه این بازی را اعلام نمی‌کند!

تنها نکته آزاردهنده این نمایش، عدم تمایل شرکت «سونی» به اعلام تاریخ عرضه Spider-Man 2 بود. اما این شرکت همچنان وعده می‌دهد این بازی در پاییز یا اواخر تابستان عرضه می‌شود:

ما می‌دانیم که شما مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعاتی پیرامون این بازی هستید. به خصوص اینکه شما آن را در چه تاریخی می‌توانید تجربه کنید. در حالی که ما امروز نمی‌توانیم تاریخ عرضه Spider-Man 2 را به صورت قطعی اعلام کنیم اما ما قصد داریم آن را برای اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال ۲۰۲۳ آماده کنیم. ما امیدواریم به‌زودی تاریخ عرضه این بازی را در میان شما به اشتراک بگذاریم. ما در آینده پیرامون بسته‌های الحاقی و نسخه‌های پیش‌سفارش آن اطلاعاتی منتشر خواهیم کرد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 5 منتشر می‌شود. این امکان وجود دارد در آینده، در دسترس دارندگان کامپیوترهای شخصی (PC) نیز قرار گیرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌ پلی بازی Spider-Man 2 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.