ویدیو کالبدشکافی گوشی سامسونگ گلکسی A35 منتشر شد

ماه گذشته شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A35 را به‌عنوان همتای پایین‌رده گلکسی A55 روانه بازار کرد. به‌نظر می‌رسد که این دو گوشی هوشمند برترین مدل‌های میان‌رده سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ به‌شمار رفته و هرکدام طیف قیمتی متفاوتی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

کانال یوتیوبی PBKReviews اخیرا ویدیوی کالبدشکافی و مونتاژ کامل گلکسی A35 را منتشر کرده است. برای کالبدشکافی این گوشی میان‌رده ظاهرا در ابتدا بایستی از یک سشوار صنعتی استفاده کرد. این فرآیند با برداشتن پنل پشتی گوشی آغاز می‌شود. در ادامه تعداد زیادی پیچ مقابل کاربر ظاهر می‌شود و تمامی آنها بایستی باز شوند. سپس نوبت به جداسازی کابل‌ها، برداشتن مادربرد شامل دوربین‌های پشتی، سیم‌کارت و ماژول کارت حافظه و تراشه‌ها می‌رسد.

با جداسازی یک کابل دیگر و سپس باز کردن پیچ، برد فرعی از جای خود جدا می‌شود. باتری دارای یک زبانه کششی است که به جداسازی آسان‌تر آن کمک می‌کند. در ادامه محفظه بخار بزرگ مقابل دیدگان ما نمایان می‌شود. پس از اتمام کالبدشکافی گوشی، فرآیند مونتاژ دوباره آن نیز دقیقا مراحل مشابهی را به شکل معکوس طی می‌کند. در پایان گلکسی A35 امتیاز تعمیرپذیری ۸.۵ از ۱۰ را کسب کرد. عدد ۰ نشان‌دهنده کمترین میزان تعمیرپذیری و عدد ۱۰ بیانگر بیش‌ترین میزان تعمیرپذیری است.

این گوشی در زمینه سهولت تعویض باتری و دسترس‌پذیری قطعات به حداکثر امتیازات دست یافت. همچنین امتیازات کسب شده در زمینه سازماندهی داخلی قطعات، زمان مورد نیاز برای تعمیرات، سهولت تعویض صفحه‌نمایش و سهولت تعویض سایر قطعات متفرقه اگرچه برابر با حداکثر مقدار ممکن نیستند؛ اما کماکان چشمگیر به‌نظر می‌رسند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.