ویدئوی جدیدی از بازی Rise of the Ronin منتشر شد

ویدئوی جدیدی از بازی Rise of the Ronin منتشر شد

استودیو Team Ninja ویدئوی جدید از پشت صحنه ساخت Rise of the Ronin منتشر کرده که سازندگان در مورد سیستم مبارزه بازی صحبت می‌کنند. در این ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای توسعه‌دهندگان مختلف از استودیو به توصیف آن می‌پردازند.

<!–

–>

سازندگان در مورد جنبه‌های مختلف طراحی مبارزات صحبت می‌کنند، از تحقیقات بر روی سلاح‌های آن زمان تا درک نحوه استفاده از این سلاح‌ها در مبارزات. به عنوان همراهی با ویدئوی پشت صحنه، استودیو همچنین برخی از جنبه‌های مبارزه Rise of the Ronin را در یک پست طولانی در وبلاگ پلی استیشن توضیح داده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی مبارزات در Rise of the Ronin استفاده از Ki در طول مبارزات است. بازیکنان باید با استفاده از حملات استراتژیک، Ki حریف خود را تخلیه کنند، پس از آن آسیب‌پذیر و ناتوان می‌شوند و می‌توان حمله کرد. خود بازیکن هم تحت تاثیر همین مکانیک Ki قرار خواهد گرفت.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy XVIانقلاب فاینال فانتزی
بررسی بازی Final Fantasy XVIبررسی بازی Final Fantasy XVI

یک روش ثابت که بازیکنان می‌توانند با حملات دشمن مقابله کنند و در عین حال Ki خود را نیز خالی کنند، استفاده از حرکت متوالی به نام Counterspark است. بازیکنان همچنین می‌توانند از مهارت‌های رزمی برای آسیب بیشتر استفاده کنند.

بازیکنان همچنین باید سبک مبارزاتی خود را انتخاب کنند. هر نوع سلاح، چه کاتانا، دو تیغه یا سرنیزه باشد، مجموعه حرکات و قابلیت‌های خاص خود را دارد. بازیکنان همچنین می‌توانند با ایجاد پیوند با شخصیت‌های مختلف در طول بازی، سبک‌های مبارزه جدیدی را باز کنند.

Rise of the RoninRise of the Ronin

مبارزه در Rise of the Ronin دارای سه سبک متمایز است – Ten (آسمان)، Chi (زمین) و Jin (انسان). هر سبک مبارزه با توجه به سلاح آن‌ها بر روی انواع مختلفی از دشمنان موثر است و مقابله با سبک مناسب به طور قابل توجهی دشمنان را به عقب می‌راند.

برخی از سبک‌های مبارزه عبارتند از سبک Mumyo، سبک Hokushin Itto و سبک Yagyu Shinkage. در حالی که Mumyo قرار است سبکی همه کاره باشد، Hokushin Itto به جای آن بر روی حریفان غالب با یک سری حملات تمرکز می‌کند.

جدای از سلاح‌های melee، بازیکنان همچنین می‌توانند از حملات از راه دور با استفاده از کمان یا سلاح گرم استفاده کنند. از سلاح‌های بی‌صدا نیز می‌توان برای takedown مخفیانه استفاده کرد، در حالی که می‌توان از یک تپانچه در مبارزه برای بیهوش کردن دشمن استفاده کرد.

Rise of the Ronin در ۲۲ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای PS5 عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


داستان کامل پاپی پلی تایم ۳

سریال Game of Thrones قرار بود با یک سه‌گانه سینمایی به پایان برسد - ویجیاتوسریال Game of Thrones قرار بود با یک سه‌گانه سینمایی به پایان برسد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.