ولو پروژه‌های هواداران برای بازسازی Portal و Team Fortress را کنسل کرد

ولو پروژه‌های هواداران برای بازسازی Portal و Team Fortress را کنسل کرد

پروژه‌‌های ریمیک بازی Team Fortress: Source 2 و پورتال ۶۴ که توسط طرفداران در دست ساخت بود، توسط کمپانی ولو (Valve) کنسل شد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:از لست آو آس تا استار وارز؛ چه بلایی داره سر بازی های پی سی میاد؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
از لست آو آس تا استار وارز؛ چه بلایی داره سر بازی های پی سی میاد؟ [تماشا کنید]از لست آو آس تا استار وارز؛ چه بلایی داره سر بازی های پی سی میاد؟ [تماشا کنید]

بازی Team Fortress: Source 2 یک پروژه خودجوش طرفداران برای یکی از معروف‌ترین عناوین کمپانی ولو که با موتور Source 2 در دست توسعه قرار داشت، رسماً متوقف شده است. ولو همچنین برای سازندگان پروژه Portal 64 هم‌ پیامی در رابطه با نقض کپی‌رایت فرستاده تا این پروژه نیز پایان نافرجامی داشته باشد.

Team Fortress: Source 2Team Fortress: Source 2

بازی Team Fortress: Source 2 به عنوان نسخه جدیدی از محصول کلاسیک Team Fortress، جانشین معنوی Garry’s Mod بود که داستانی جدید به همراه داشت. خود نسخه اصلی بازی Team Fortress 2 اکنون ۱۷ سال از عمرش می‌گذرد. Team Fortress: Source 2 برای احیای بخش آنلاین این محصول محبوب ولو در نظر گرفته شده بود. در یک دوره زمانی، بیش از ۲۰ داوطلب به تیم کمک کردند تا عناصر بازی پایه را جابجا کنند و مکانیزم‌های Team Fortress 2 را بازسازی کنند.

با این حال نمی‌دانیم که چرا شرکت ولو به دنبال جلوگیری از عدم انتشار این پروژه‌ها بوده است، اما با این حال زمان به ما نشان خواهد داد که آیا تیم سازنده اصلی به دنبال احیاء این مجموعه خواهد رفت یا خیر. برای دریافت و مطالعه‌ آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی، صفحه اصلی را پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان


چه بلایی سر میدنایت کلاب اومد؟ 

قرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتوقرارداد SAG-AFTRA با استودیو Replica باعث عصبانیت صداپیشه‌ها شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.