وقایع بازی Spider-Man و Wolverine در یک جهان مشترک رخ می‌دهد

طبق جدیدترین گزارش، استودیو توسعه‌دهنده «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) تایید کرد بازی «ولورین» (Wolverine) در همان جهان سری بازی‌های «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) از همین استودیو رخ می‌دهد. برای مطالعه ادامه مطلب همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری IGN، «برایان اینتهار» (Bryan Intihar)، کارگردان بازی تحسین‌برانگیز Spider-Man 2 در طی مصاحبه با پادکست Kinda Funny Game به سوال امکان اشتراک میان جهان بازی Wolverine و سری Spider-Man واکنش نشان داد. او واقعیت‌داشتن این فرضیه را تایید و در ادامه اعلام کرد تمامی بازی‌های ابرقهرمانی «مارول» (Marvel) از استودیو Insomniac Games در دنیای ۱۰۴۸ هستند.

به عبارت دیگر، ۱۰۴۸ به مقطعی اشاره می‌کند که داستان مجموعه بازی‌های Spider-Man و رمان‌های مصور با عناوین Insomniac Games انطباق دارد. «اینتهار» گفت شاید بازیکنان گمان کنند با این حساب، ایستراگ‌هایی مبنی بر بازی بعدی استودیو Insomniac Games در بازی Spider-Man 2 پیدا خواهند کرد اما آن‌ها سخت در اشتباه هستند. او شرح داد تیم توسعه‌دهنده تلاش می‌کند تا شخصیت‌ها را مناسب با ویژگی‌ها و توانایی‌های ویژه‌شان طراحی کند. همچنین «اینتهار» از طرفداران مارول درخواست کرد که به دیدگاه و افکار توسعه‌دهندگان در ساخت بازی Wolverine احترام بگذارند.

کارگردان‌های بازی مستقل Wolverine چه کسانی هستند؟

بازی ابرقهرمانی Wolverine در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در جریان شوکیس پلی استیشن به طور رسمی معرفی شد. استودیو «اینسامنیاک گیمز» اخیراً اعلام کرد این بازی اکنون در حال گذراندن مراحل ابتدایی توسعه است. بازی مستقل Wolverine توسط «برایان هورتون» (Bryan Horton) و «کامرون کریستین» (Cameron Christian) کارگردانی می‌شود که قبلاً هر دو روی بازی Spider-Man: Miles Morales کار کردند.

جهان بازی Wolverine

بازی Spider-Man 2 مورد تحسین منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ قلمداد می‌کنند. شایان ذکر است بازی مذکور در عرض ۲۴ ساعت توانست بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. این بازی هم‌اکنون تنها به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۵» (Playstation 5) قابل دریافت است. بازی مستقل Wolverine هم گویا به صورت انحصاری برای کنسول شرکت Sony ساخته خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.