ورود مجدد به تلگرام و مشکل دریافت‌ کد؛ رفع مشکل دریافت‌نکردن کد تأیید تلگرام

telegram app store page iphone 12 64da614fc50aed6838dee509

به‌طورکلی، پلتفرم‌های مختلف از حساب کاربری گوگل گرفته تا حساب کاربری ایکس (توییر سابق) همگی در شرایط مختلفی ازجمله با فعال‌سازی احراز هویت دوعاملی، کداعتبارسنجی برای کاربر ارسال می‌کنند. این کد جدا از کد اعتبارسنجی هنگام ساخت حساب تلگرام است؛ اما سازوکار یکسانی دارد.

به‌هر دلیلی، ازجمله اختلال در شبکه مخابراتی یا اختلال در اینترنت یا مشکلات احتمالی سرورهای تلگرام، ممکن است فرایند دریافت کد اعتبارسنجی تلگرام دچار مشکل شود که حل چنین مشکلاتی خارج‌ از توان کاربران است. با‌این‌حال، نکاتی وجود دارد که کاربر باید در فرایند حل مشکل دریافت‌نکردن کد تلگرام آن‌ها را رعایت کند.

حل مشکل دریافت‌نکردن کد تلگرام

به‌غیراز عوامل پیش‌پا‌افتاده‌ای مثل واردکردن شماره موبایل اشتباه یا نداشتن آنتن و اتصال به شبکه مخابراتی اپراتور، گاهی اوقات برخی از کاربران برای دریافت کد درخواست‌های زیادی را با فاصله‌ی کم ارسال می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود برای مدتی ارسال کد برای آن شماره موبایل مسدود شود. این مسدودی ورود به حساب ممکن است چندین ساعت طول بکشد.

در چنین حالتی، بعد از ۸ تا ۷۲ ساعت انتظار و سپس نصب برنامه تلگرام روی دیتگاهی جدید و درخواست مجدد برای ارسال کد می‌تواند راه‌گشا باشد. این دستگاه باید دستگاهی باشد که تاکنون از آن درخواستی برای دریافت کد تلگرام ارسال نکرده‌اید.

روش‌های مختلف دریافت کد تلگرام

۱. پیام تلگرامی

اولین روش برای دریافت کد تلگرام در زمان ایجاد حساب کاربری جدید، ازطریق پیامک یا تماس است. بااین‌حال، اگر در حال ورود به حساب کاربری تلگرام خود روی دستگاه دیگری هستید، تلگرام در وهله‌ی اول به‌جای پیامک، کد اعتبارسنجی را به همان حساب تلگرام به‌صورت چت ارسال می‌کند. در چنین، حالتی تلگرام پیامی «Check your Telegram messages» را نشان می‌دهد؛ به این معنا که پیام‌های تلگرام خود را بررسی کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.