واگذاری ۱۵۰ حق اختراع از سامسونگ به هواوی

AnyConv.com Huawei versus Samsung 1 1024x625 1

بار دیگر سامسونگ برخی از پتنت های مربوط به فناوری ۵G خود را به هواوی واگذار کرد. تعداد حق اختراعات اخیر واگذار شده به شرکت چینی ۱۸۰ عدد بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های اخیر نشان می دهد شرکت هواوی و سامسونگ همکاری هایی را در زمینه انتقال پتنت انجام داده اند. گزارش منتشر شده توسط The Elec نشان می دهد برخی شرکت ها مانند سامسونگ و اوپو برخی از پتنت های خود در ایالات متحده را به هواوی منتقل کرده اند. تعداد پتنت های منتقل شده اخیر ۹۸ عدد است. پیش از این نیز سامسونگ در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۱ پتنت به این شرکت چینی واگذار کرده بود. در مجموع تعداد پتنت های منتقل شده به هواوی به ۱۷۹ عدد می رسد.

این دو شرکت با هدف پایان دادن به برخی اختلافات ایجاد شده در زمینه پتنت قراردادی را در این زمینه امضا کردند. پتنت های واگذار شده سامسونگ به هواوی شامل حق اختراعات مربوط به مخابرات، شارژر، دوربین و نمایشگر بوده است و بنظر می رسد ارزش پایان دادن به این اختلافات را برای هواوی داشته است. سامسونگ حتی برخی پتنت های آمریکایی ثبت شده در کره جنوبی را نیز به هواوی منتقل کرده است.

در زمانی که دو شرکت چنین قراردادی را منعقد می کنند یکی از آنها هزینه بیشتری نسبت به دیگری بابت ثبت این اختراعات پرداخته کرده است. زیرا تعداد و کیفیت پتنت ها با هم متفاوت است. اختلافات پتنتی این دو شرکت مربوط به تجهیزات مخابراتی است. با وجودی که هواوی پتنت های بیشتری در زمینه مخابرات در اختیار دارد اما سامسونگ برخی حق ثبت اختراعات خود را نیز به این شرکت چینی واگذار می کند‌.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.