واکنش جالب کارگردان Better Call Saul به ۵۳ بار ناکامی این سریال در مراسم جوایز امی

واکنش جالب کارگردان Better Call Saul به ۵۳ بار ناکامی این سریال در مراسم جوایز امی

سال گودمن شاید بتواند شما را از شر مشکلات حقوقی‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید خلاص کند اما ظاهرا نمی‌تواند حتی یک جایزه امی دریافت کند! سریال معرکه و پرطرفدار «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) که اسپین آف سریال بریکینگ بد محسوب می‌شود، در طی این سال‌ها موفق شده ۵۳ نامزدی از سوی مراسم جوایز امی کسب کند اما تا به حال حتی یک جایزه هم در این مراسم دریافت نکرده است. حال این رکورد حیرت‌انگیز باعث شده تا یکی از نویسندگان و کارگردانان سریال واکنش خنده‌داری به این اتفاق داشته باشد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳آثاری همراه با درس‌هایی از گذشته
بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳

تام اشناوز (Tom Schnauz) که چندین اپیزود از سریال بتر کال سال را نوشته و کارگردانی کرده است، در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) و در پاسخ به پست ورایتی که نوشته بود این سریال رکورد بیشترین باخت در تاریخ مراسم جوایز امی را از آن خود کرده است، نوشت: «ما موفق شدیم انجامش بدیم!!!».

Better Call SaulBetter Call Saul

ورایتی همچنین به این موضوع اشاره کرد که باب ادنکیرک؛ ستاره سریال تا به حال شش بار در مراسم امی نامزد شده اما هرگز نتوانسته تا جایزه‌ای را به خانه ببرد.

سریال Better Call Saul؛ اسپین آف Breaking Bad از فوریه سال ۲۰۱۵ در طول شش فصل از AMC پخش شد و در نهایت در آگوست/اوت سال ۲۰۲۲ به پایان رسید. وینس گیلیگن؛ خالق اصلی این سریال گفت فعلا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به دنیای این فرنچایز ندارد و اظهار داشت: «شما باید بدانید که چه زمانی صحنه نمایش را ترک کنید».

 Better Call Saul Better Call Saul

در حال حاضر می‌دانیم پروژه آینده گیلیگن قرار است با هنرنمایی ریا سیهورن از اپل تی‌وی پلاس پخش شود ولی فعلا هیچ تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای آن اعلام نشده است.


مطلب پیشنهادی:۳۵ تا از بهترین فیلم های تاریخی با هیجانی غیر قابل وصفگذری در تاریخ با کمک سینما
35 تا از بهترین فیلم های تاریخی با هیجانی غیر قابل وصف35 تا از بهترین فیلم های تاریخی با هیجانی غیر قابل وصف


نمرات فوق‌العاده پرنس آو پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

مدیر یوبیسافت: بازیکنان باید به نداشتن مالکیت بازی‌ها کنار بیایند - ویجیاتومدیر یوبیسافت: بازیکنان باید به نداشتن مالکیت بازی‌ها کنار بیایند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.