واکنش استودیوی جیبلی به برنده شدن انمیشن The Boy and The Heron در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

واکنش استودیوی جیبلی به برنده شدن انمیشن The Boy and The Heron در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

انیمیشن The Boy and the Heron به تازگی در مراسم جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۴ جایزه بهترین انیمیشن سینمایی را برنده شد. حال استودیوی جیبلی نسبت به این برد واکنش داده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۲۵ انیمه برتر ژانر دبیرستانی چه آثاری هستند؟داستان‌های کلاس درس و مدرسه
25 انیمه برتر ژانر دبیرستانی چه آثاری هستند؟25 انیمه برتر ژانر دبیرستانی چه آثاری هستند؟

انیمیشن «پسر و مرغ ماهی‌خوار»؛ ساخته هایائو میازاکی افسانه‌ای تا قبل از اکران در سینماهای ژاپن سر و صدای زیادی به پا کرد. چرا که این انیمیشن به عنوان آخرین اثر میازاکی تبلیغ می‌شد. از سوی دیگر استودیوی جیبلی از انتشار هرگونه تریلر و پوسترهای این اثر خودداری می‌کرد ولی با این وجود این انیمیشن به یکی از موفق‌ترین محصولات این استودیو (چه از نظر مالی و چه از دید منتقدان و واکنش‌های تماشاگران) تبدیل شد.

«پسر و مرغ ماهی‌خوار» اولین جایزه گلدن گلوب را برای هایائو میازاکی و استودیوی جیبلی به ارمغان آورد. این موفقیت و پیروزی تاریخی باعث شده تا توشیو سوزوکی (Toshio Suzuki)؛ تهیه‌کننده و یکی از بنیان‌گذاران استودیو، از طریق شبکه‌های اجتماعی یک پیام تشکر منتشر کند. او گفت: «من از شنیدن خبر اینکه انیمیشن پسر و مرغ ماهی‌خوار در مراسم جوایز تاریخی گلدن گلوب یک جایزه دریافت کرده، بسیار خوشحالم».

بیانیه توشیو سوزوکی نسبت به برد انیمیشن The Boy and The Heron در مراسم جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۴بیانیه توشیو سوزوکی نسبت به برد انیمیشن The Boy and The Heron در مراسم جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۴

سوزوکی ادامه داد: «این اولین گلدن گلوب است که به یک فیلمِ استودیوی جیبلی اعطا می‌شود و حس بسیار خاصی دارد». سوزوکی در ادامه به اتفاقات و حوادث ناگواری که اخیرا در ژاپن رخ داده، اشاره کرد و گفت که شنیدن خبر افرادی که در مناطق زلزله‌زده خواهان کمک و نجات هستند، باعث ایجاد حس ناامیدی و ناراحتی در او می‌شود. او در انتها گفت که امیدوار است خبر برنده شدن این انیمیشن در مراسم گلدن گلوب بتواند در این شرایط لبخند را بر لب همه بنشاند.

The Boy and the Heron از رمان ژاپنی محصول سال ۱۹۳۷ با عنوان «چگونه زندگی می‌کنید» اقتباس شده که در آن یک پسر باید پس از مرگ پدرش در کودکی، خود را با زندگی همراه مادرش وفق دهد.


مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های شونن دهه ۹۰ که مستحق یک ریبوت هستندیک بار دیگر، اما بهتر
بهترین انیمه‌های شونن دهه ۹۰ که مستحق یک ریبوت هستندبهترین انیمه‌های شونن دهه ۹۰ که مستحق یک ریبوت هستند


پی ای اس چطوری به فیفا باخت؟ | داستان نابودی PES

ناتی داگ جزئیات و نحوه آپگرید بازی The Last of Us Part 2 را مشخص کرد - ویجیاتوناتی داگ جزئیات و نحوه آپگرید بازی The Last of Us Part 2 را مشخص کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.