واکنش‌های اولیه منتقدان به فیلم Gran Turismo؛ بهترین اقتباس سینمایی از بازی‌های کامپیوتری!

تعدادی از منتقدان توانسته‌اند فیلم جدید «گرن توریسمو» (Gran Turismo) را تماشا کنند. آن‌ها در یادداشت‌های کوتاه خود اعلام کردند فیلم Gran Turismo بهترین اقتباس سینمایی از بازی‌های کامپیوتری خواهد بود.

استودیو PlayStation Productions به‌تازگی شرایط لازم برای ساخت اقتباس‌های نمایشی از محبوب‌ترین فرانچایزهای «پلی استیشن» را فراهم کرده است. فیلم «آنچارتد» (Uncharted) که سال گذشته اکران شد، فروش قابل‌توجهی در گیشه داشت اما نتوانست نظر مثبت منتقدان را برآورده کند. از سوی دیگر، سریال «آخرین بازنده از ما» (The Last of Us) به موفقیت بی‌نظیری رسید و اخیراً موفق شد در ۲۴ رشته در مراسم امی سال ۲۰۲۳ نامزد شود.

تاریخ اکران فیلم سینمایی Gran Turismo

سریال Twisted Metal نیز به‌زودی از شبکه Peacock پخش می‌شود و اکنون فیلم سینمایی Gran Turismo که ماه آینده در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود. گزارش‌های تازه نشان می‌دهند واکنش‌های اولیه منتقدان از اکران محدود این اثر تاکنون مثبت بوده است. «پری نمیروف»، منتقد خبرگزاری Collider می‌گوید Gran Turismo یک اقتباس قدرتمند سینمایی است. «برندون دیویس» از رسانه ComicBook هم فیلم مذکور را «گیرا» توصیف کرد و به شدت از نیمه دوم آن تمجید کرد.

منتقدان فیلم Gran Turismo

یکی دیگر از منتقدان پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد فیلم «گرن توریسمو» بهترین اقتباس سینمایی از بازی‌های کامپیوتری است. گفتنی است تاکنون هیچ اقتباسی از بازی‌های کامپیوتری نتوانسته است امتیازات بسیار بالایی از منتقدان و اهالی رسانه دریافت کند. فیلم Gran Turismo برای اکران در تاریخ ۱۱ آگوست/اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما چیست؟ آیا فیلم Gran Turismo به بهترین اقتباس سینمایی تاریخ بازی‌های کامپیوتری تبدیل می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.