وان پلاس Nord C لایت مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

medium 2023 03 27 f86ab500cf jpg

وان پلاس اخیرا گوشی های وان پلاس ۱۱ را معرفی کرده است. با این حال ممکن است برخی کاربران به دنبال گوشی های مقرون به صرفه اما با مشخصات خوب باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس قصد دارد گوشی هوشمند Nord CE لایت را در تاریخ ۴ آپریل معرفی کند. در هال حاضر تیزرهای این گوشی سروصدای بسیاری به پا کرده است. این گوشی تنظیمات جدیدی در بخش دوربین خود خواهد داشت.

طبق تیزر منتشر شده از این گوشی که توسط این شرکت در توییتر منتشر شده است اولین سری از گوشی های با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود. وان پلاس برای نخستین بار در سری نورد از چنین سنسور دوربین قدرتمندی استفاده کرده است. هنوز دو سنسور دیگر موجود روی این گوشی توسط وان پلاس فاش نشده است. اما گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بهمراه دوربین اصلی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. در قسمت جلو نمایشگر نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پیش از این وان پلاس طراحی مربوط به گوشی های خود را از طریق رندرهای با وضوح بالا نشان داده بود. بدنه پشتی این دستگاه صاف است و دو دایره قرار دارد که ماژول های دوربین را در بر می‌گیرد. در لبه سمت راست دکمه پاور و در قسمت دیگر دکمه تنظیم صدا وجود دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش امولد و بریدگی قطره ای شکل در بالای آن است. همچنین یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز در قسمت پایین قرار دارد.

طبق گزارش های قبلی گوشی وان پلاس نورد سی ای لایت دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ است که همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه میشود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز در این گوشی قرار دارد که احتمالا از شارژ ۶۵ واتی سوپر ووک پشتیبانی خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.