وان پلاس Ace 3V چهار سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهد کرد

data anonsa i tizery oneplus ace 3v chto po ramkam picture2 0

وان پلاس Ace 3V به مدت چهار سال متوالی آپدیت‌های نرم افزاری وان پلاس را دریافت خواهد کرد. یعنی سه به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل با تمام وصله‌های امنیتی برای این گوشی منتشر خواهند شد.

شرکت وان پلاس قرار است که از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی OnePlus Ace 3V در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۴ در کشور چین رونمایی کند. با نزدیک شدن به زمان عرضه، وان پلاس کم‌کم و به تدریج در حال آشکار کردن جزئیات کلیدی این دستگاه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پشتیبانی نرم افزاری وان پلاس Ace 3V

شرکت وان پلاس اخیرا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، از برخی مشخصات اصلی ایس ۳V پرده برداشته است. از مهم‌ترین این مشخصات می‌توان به گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب و رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

به گفته شرکت وان پلاس این گوشی، سه به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل اندروید را در طی چهار سال دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که این گوشی به مدت ۴ سال به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی را دریافت کرده و تا اندروید ۱۷ به روز خواهد شد.

گفته می‌شود که وان پلاس ایس ۳V دارای یک صفحه نمایش اولد با وضوح ۱.۵K و فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز برای محافظت از چشم خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ کوالکام به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 مجهز شده و از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی تغذیه خواهد کرد.

وان پلاس در روز عرضه این گوشی، از OnePlus Buds V Earbuds نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین حدس زده می‌شود که این گوشی با نام وان پلاس نورد ۴ در سطح جهانی به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پشتیانی نرم افزاری گوشی وان پلاس Ace 3V چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.