وان پلاس Ace 3V با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

وان پلاس Ace 3V به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ امروز در چین معرفی شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان پلاس امروز از گوشی هوشمند OnePlus Ace 3V در چین رونمایی کرد. این گوشی به عنوان جانشین Ace 2V سال گذشته وارد بازار شده و در مقایسه با آن پشرفت‌ها و ارتقاهای زیادی داشته است. این دستگاه در واقع یک نسخه ضعیف شده از وان پلاس ایس ۳ است. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت آن می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات وان پلاس Ace 3V

طراحی وان پلاس Ace 3V نسبت به نسل قبلی تا حدودی متفاوت است. در ساختار این گوشی از یک فریم و قاب تخت، یک نوار لغزنده هشدار سه مرحله‌ای در سمت چپ و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست استفاده شده است. یک ماژول دوربین نیز در پنل پشتی وجود دارد که دوربین‌های آن به شکل عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

وان پلاس Ace 3V

وان پلاس Ace 3V

این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که داخل آن از اسکنر اثر انگشت و فناوری Rain Touch برای استفاده با دست‌های خیس بهره گرفته شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۲۱۵۰ نیت را ارائه می‌دهد و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در بالای این نمایشگر نیز یک سوراخ پانچ مرکزی جهت قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با لنز سونی IMX882 و لرزش‌گیر OIS) و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

وان پلاس ایس ۳V اولین گوشی جهان است که به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ با قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است. این گوشی در کنار تراشه جدید کوالکام از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 بهره می‌برد. یک سیستم خنک کننده VC نیز برای اتلاف گرما به کار گرفته شده که نمونه آن را در سری OnePlus 12 دیده بودیم.

این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی می‌گیرد و اندروید ۱۴ را در قالب رابط کاربری ColorOS 14 اجرا می‌کند.

از دیگر مشخصات برجسته گوشی جدید وان پلاس می‌توان به آنتن دوگانه بازی، وایفای، NFC ،IR control، گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب و تضمین سه به‌روزرسانی سیستم عامل و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی اشاره کرد.

قیمت وان پلاس Ace 3V از ۱۹۹۹ یوان (معادل ۲۷۷ دلار) برای نسخه پایه ۱۲ / ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۲۲۹۹ یوان (معادل ۳۱۹ دلار) برای نسخه ۱۲ / ۵۱۲ گیگابایتی می‌رسد. نسخه برتر این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۲۵۹۹ یوان (معادل ۳۶۱ دلار) دارد. این گوشی هوشمند در دو رنگ‌ نقره‌ای-بنفش و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان پلاس Ace 3V چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.