وان پلاس ایرباد جدید خود را با فناوری حذف نویز فعال و پشتیبانی از شارژدهی ۴۴ ساعته عرضه می‌کند

gsmarena 001 1 2 1920x930 1

طبق اطلاعات منتشر شده احتمالاً ایرباد جدید وان پلاس که در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ به بازار جهانی عرضه خواهد شد با فناوری حذف نویز فعال و شارژدهی ۴۴ ساعته خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیزر رسمی بادز ۳ محصول جدید وان پلاس که اخیراً منتشر شده است اطلاعات جدیدی را در مورد این محصول و مشخصات فنی آن نشان می‌دهد. یکی از قابلیت‌های مهم این محصول شامل پشتیبانی از Fast Pair و شارژدهی بلند مدت ۴۴ ساعته است.

طبق گزارش منتشر شده توسط  ۹to5Google، ایرباد جدید وان پلاس از مشخصات کاربردی و قدرتمندی برخوردار خواهد بود. از مهمترین ویژگی‌های وان پلاس بادز ۳ می‌توان به ووفر ۱۰.۴ میلی‌متری و تیوتر ۶ میلیمتری برای خروج صدای با کیفیت اشاره کرد. همچنین این محصول از فناوری حذف نویز فعال ۴۸ دسیبل استفاده کرده و می‌تواند تا ۴۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. قابلیت Fast Pair گوگل نیز در این ایرباد امکان اتصال سریع و به موقع را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

با وجود قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این ایرباد می‌تواند قابلیت‌های یک پرچمدار را به کاربران ارائه کند. طبق گفته مکس جانبر از کاربران دنیای فناوری این محصول قرار است با قیمت تنها ۹۹ یورو به بازار اروپا عرضه شود و نسبت به نسخه قبلی خود ۸۰ یورو ارزان‌تر خواهد بود. احتمالاً ایرباد جدید وان پلاس در تاریخ ۱۴ دی ماه در چین عرضه شده و در سوم بهمن نیز به بازار جهانی وارد خواهد شد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.